• تاریخ انتشار : 1399/04/15 - 09:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جلسه هماهنگی و خودارزیابی امور اجرایی جشنواره خودمراقبتی

سومین جلسه هماهنگی و خودارزیابی امور اجرایی جشنواره خودمراقبتی شنبه 14 تیرماه برگزار شد.

دکتر حسن برکتی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش بیمار در جلسه ای که صبح روز شنبه 14 تیرماه 99 به منظور هماهنگی و خودارزیابی امور اجرایی جشنواره برگزار شد؛ از خدمات و تلاش های اعضای کمیته اجرایی تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین از اهدای جوایز نقدی به همراه تندیس و تقدیرنامه دبیرخانه ملی جشنواره به نفرات برگزیده در این جشنواره خبر داد.
دکتر برکتی با اشاره به ارزش بالای این جشنواره به دلیل هم راستایی با دانشگاه نسل سوم و چهارم گفت: نتیجه آن را باید در توانمند سازی و ایجاد تغییر رفتار مردم در حفظ و ارتقای سطح سلامت جستجو کرد.
دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس جشنواره نیز با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد مشتاقانه تیم اجرایی گفت: امسال در خصوص بین المللی سازی جشنواره شرایط را فراهم کرده و سال بعد آن را در سطح بین المللی انجام خواهیم داد.
دکتر مومنی دبیر علمی جشنواره نیز افراد اداره کننده جشنواره را خط مقدم خواند و هدف اصلی جشنواره را با این سوال مطرح کرد: چگونه می توان خود مراقبتی را به یک فرهنگ و رفتار سازمانی تبدیل کرد؟
وی خاطر نشان کرد: باید اصل و اساس جشنواره، دبیرخانه دائمی فعال در طول سال باشد و از جمع آوری و گردآوری آثار پرهیز شود و به سمت تولید آثار پیش رویم.
اضافه شدن تیم اجرایی دانشجویی در سایت جشنواره، تقدیر و تشکر از این اعضا و سهمیه ی دانشجویی بصورت جداگانه در جشنواره، انتخاب آثار برگزیده از دیدگاه مردم و  ایجاد landing page برای قسمت بین الملل سایت از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 256522
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی