• تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 14:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ششمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402، با حضور رئیس دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای شورا 28 آذر 1402 در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای جلسه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیان داشت: هماهنگی عامل بسیار مهم و ضروری برای همگرایی، هم افزایی، اثربخشی برنامه ها و پیشگیری از موازی کاری است  که خود باعث هدر رفت منابع، انرژی، زمان و بی نظمی در امور می شود، که در این راستا لازم است تمام برنامه های اجرایی  با هماهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی  در زمان مناسب و با تبلیغات گسترده  انجام شود.

دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، در رابطه با لزوم هماهنگی در خصوص برنامه های فرهنگی  اجتماعی توسط تشکل های دانشجویی و صنفی حداقل 2 هفته پیش از اجرای برنامه ها با معاونت برای برنامه ریزی، هماهنگی، نظم دهی و اجرای برنامه های وزین و اثر بخش تاکید کرد.

سپس در رابطه با میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، مصوب شد که در روز سه شنبه 12 دی ماه مراسم مولودی خوانی بعد از نماز ظهر و عصر در نماز خانه دانشکده برگزار شود.

همچنین مقرر شد چهارشنبه 29 آذر به مناسبت نکوداشت آیین شب یلدا، بسته هایی با نماد یلدایی در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان توزیع شود. 

در این جلسه از دانشجویان برگزیده قرانی با اهدا لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 254645
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی