• تاریخ انتشار : 1401/01/28 - 11:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده در سال 1401

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده با حضور اعضا سه شنبه 23 فروردین ماه 1401 در سالن شورای یک برگزار شد .

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به بیان تقویم مناسبتی 6 ماهه اول سال 1401 معاونت دانشجویی فرهنگی پرداخت و خاطر نشان داشت که این برنامه ها با کمک و همکاری تشکل های دانشجویی انجام پذیر است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، ضمن اشاره به اهم برنامه های اعلامی در ماه مبارک رمضان درباره گاهنامه الکترونیک رمضان، سلسله مسابقات قرآنی ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان و جزییات مراسم افطار دورهمی صمیمانه دانشجویان،اساتید و کارکنان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب  4 حلقه هم اندیشی توضیحاتی را ارائه داد که  درباره آنان بحث و تبادل نظر شد و در ادامه نیز به بررسی سایر برنامه های معاونت پرداخت.  
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س)، با اشاره به برنامه دورهمی و افطاری دانشکده در ماه مبارک رمضان تاکید کرد که مراسم تا حد امکان باید در بالاترین سطح کیفی برگزار شود و طبق روال هرساله با گفتگوی صمیمانه در حلقه های آموزشی و فرهنگی با موضوعات خاص دانشجویان شروع شود و درخصوص تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج، وتهیه هدایا به مزدوجین  دانشجویی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس دانشکده ضمن اشاره به رعایت پوشش حرفه ای دانشجویان خاطر نشان داشت که باید همه اساتید و خصوصا اساتید  TA بصورت واحد عمل کنند تا بتوانند روی رفتار و پوشش دانشجویان اثر مثبت و قابل قبولی داشته باشند.
در ادامه جلسه دکتر نسرین رسولزاده از اعضای شورای فرهنگی در خصوص رعایت پوشش حرفه ای در بین دانشجویان، تاکید کرد که از ابتدای  ورود دانشجویان به دانشکده و بالین باید از دانشجویان تعهد گرفته شود تا تضمینی در جهت این امر باشد.
دکترراضیه معصومی عضوشورای فرهنگینیز  بیان کرد: اساتید در فرم ارزشیابی عمومی و تخصصی می توانند در خصوص  رعایت پوشش حرفه ای دانشجویان اعمال نظر کنند و بطور کارشناسانه آنرا مورد بررسی قرار دهند .
علیرضا جنیدی عضوبسیج دانشجویی دانشکده اعلام کرد که برنامه دورهمی با کمک شورای صنفی و بسیج دانشجویی برگزارخواهد شد وکلیه مقدمات آن فراهم شده است.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 252857
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی