• تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 01:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی دو شنبه 30 مرداد ماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکترشهرزاد غیاثوندیان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، مواردی را در خصوص مدیریت  دو مورد از اقلام مصرفی پرهزینه مطرح و درخواست کرد که در صرفه جویی و مصرف بهینه منابع هر یک از معاونین و مدیران و مسئولان ادارات سعی کنند، الگوی خوبی برای کارکنان تحت مدیریت خود باشند.
دکتر شهزاد پاشایی پور معاون آموزشی دانشکده ضمن اشاره به موضوع تقویم آموزشی نیمسال جدید بیان کرد: طبق تقویم آموزشی برنامه ریزی شده وزارت بهداشت شروع کلاس ها و کارآموزی و کارورزی دانشجویان از ابتدای مهر ماه خواهد بود که مقرر شد برنامه ریزی های لازم در خصوص تغییر تاریخ شروع نیمسال توسط ایشان و همکاران انجام شود.
دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، موضوع آیین نامه کار دانشجویی و استفاده از ظرفیت های آن را مطرح کرد و ضمن قرائت کلیات آئین نامه، مقررشد طی فراخوانی لیست دانشجویان متقاضی کار دانشجویی تهیه شود و بر اساس نیاز دانشکده و توانمندی های دانشجویان برنامه ریزی لازم انجام شود.
وی ضمن اشاره به موضوع جشن دانشجویان نو ورود گفت: زمان برگزاری جشن یکپارچه دانشجویی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرایط آن نیز اعلام شد که در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.
در ادامه دکتر آرپی مانوکیان معاون بین الملل دانشکده، گزارشی از سفر اسپانیا به شهر León و Ponferrada که بازدید از دانشکده ها و شرکت در نشست ها بوده ارائه کرد.
در این جلسه مقررشد کلاس شماره 26 جهت برگزاری میزگردها و کارگاه های گروهی در اسرع وقت تجهیزشود و همچنین موارد ارجاعی معاونت ها مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت آموزشی,معاونت دانشجویی فرهنگی,معاونت پژوهشی,معاونت بین الملل,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 245447
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *