• تاریخ انتشار : 1399/08/27 - 12:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

صدو نود وهفتمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی

صدو نود وهفتمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی 27 آبان ماه به صورت مجازی برگزار شد.

در صدو نود وهفتمین  جلسه شورای تحصیلات تکمیلی که روز سه شنبه 27 آبان ماه برگزار شد؛ به تصویب اساتید راهنما و مشاور، تعیین ناظرین دفاع از پروپوزال ، پیش دفاع و دفاع نهایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرداخته شد. 
همچنین در دستور جلسه این شورا  به بررسی و تصمیم گیری در خصوص عناوین ارسالی دانشجویان دکتری و ارشد از گروه های آموزشی پرداخته شد و سایر موارد ارجاعی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر سریه پورتقی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده در خصوص نظارت دانشجویان دکتری و ارشد گزارشی را ارایه کرد و بعد از بحث و تبادل نظر در این زمینه بر توزیع عادلانه نظارت ها در گروه های آموزشی تاکید شد و مقرر شد گروه های آموزشی طبق گزارش ارایه شده ضمن در نظر گرفتن تخصص افراد برنامه ریزی های لازم را در جهت توزیع عادلانه نظارت پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام دهند.  
دکتر مهرناز گرانمایه، معاون پژوهشی دانشکده نیز بر لزوم همکاری اساتید جهت تکمیل اطلاعات درخواستی در ارتباط با لاین پژوهشی افراد تاکید کرد.  
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن تاکید بر ضرورت انجام این مهم در بازه زمانی تعیین شده پیشنهاد کرد که مواردی چون تصویب طرح های تحقیقاتی و نظارت پایان نامه ها منوط به تعیین لاین پژوهشی اساتید شود. 
همچنین در خصوص  توزیع دانشجویان دکتری پرستاری در بدو ورود به دانشکده مقرر شود در صورتی که اساتید و مدیران گروه های آموزشی پیشنهادی در این زمینه دارند برنامه خود را جهت طرح در شورای تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.
ضمنا بر ضرورت توجه گروه های آموزشی در تصمیم سازی درون گروهی به مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی و آموزشی تاکید شد که تصمیمات درون گروهی که با توجه به شرایط خاص گروه اتخاذ می شوند و با مصوبات شورای دانشکده تناقضاتی دارد لازم است توسط مدیر گروه به شورا آورده شده تا مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری جمعی قرار گیرد از این رو در نهایت تصمیمات درون گروهی نباید ناقض تصمیمات شورای دانشکده باشد.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 256089
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی