• تاریخ انتشار : 1400/09/03 - 12:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دویست و نوزدهمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی

دویست و نوزدهمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی سه شنبه 2 آذر ماه 1400 به صورت حضوری در سالن شورای یک برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکترسریه  پورتقی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده،  ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورا در طول مدت برگزاری جلسات غیرحضوری، بیان کرد که این همراهی موجب تسهیل و اجرای بدون وقفه فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده شده است.
 دکتر هومن شهسواری معاونت آموزشی دانشکده نیز از همکاری و مشارکت کلیه اعضای شورای تحصیلات تکمیلی تشکر و قدردانی کرد.
در این جلسه به تصویب اساتید راهنما و مشاور، تصویب عناوین ارشد و دکتری ،تعیین ناظرین دفاع از پروپوزال و تعیین ناظرین پیش دفاع و دفاع نهایی دانشجویان دکتری و سایر موارد ارجاعی پرداخته شد.
در ادامه گزارشی از جلسات دفاع غیرحضوری برگزار شده در دوران پاندمی کووید-۱۹ ارائه داده شد. بر مبنای این گزارش  تا کنون  ۲۴۰ مورد جلسه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری تخصصی (اعم از دفاع پروپوزال دانشجویان دکتری، ارائه سمینار، پیش دفاع و دفاع نهایی دکتری و کارشناسی ارشد) و تعداد زیادی جلسات دفاع عنوان و پروپوزال هم در سطح گروه های آموزشی برگزار شده است  که مرهون همراهی و مشارکت کلیه اساتید دانشکده و همکاران حوزه تحصیلات تکمیلی می باشد‌.
در پایان جلسه در خصوص چگونگی برگزاری جلسات دفاع بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تمام جلسات دفاع نهایی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزارشود و اساتید خارجی در مشارکت حضوری یا مجازی در جلسه مختار خواهند بود.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 253355
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی