• تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 11:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی

یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای آموزشی سه شنبه 24 آبان ماه 1401 با حضور اعضای در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه که سه شنبه 24 آبان ماه 1401 برگزار شد، دکتر آرپی مانوکیان معاون بین الملل از برگزاری مدرسه زمستانه در زمستان سال جاری خبر داد و از مدیران گروه های آموزشی خواست که برنامه گروه ها برای مدرسه زمستانه را حداکثر تا روز یکشنبه 29 آبان ماه1401 به معاونت بین الملل ارسال کنند.
دکتر زهرا عباسی مسئول مرکز مهارت های بالینی دانشکده در خصوص نحوه برگزاری آزمون OSCE  توضیحاتی را ارائه داد و درخواست  کرد که به اساتید در مورد استفاده از چک لیست های الکترونیک در آزمون آسکی اطلاع رسانی شود.
دکتر راضیه معصومی گزارشی از اصلاحات لاگ بوک الکترونیک دوره دکترای بهداشت باروری ارائه داد و لاگ بوک مورد نظر به تایید و تصویب رسید.
در ادامه دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی ضمن تاکید بر لزوم رعایت استانداردها و حفظ کیفیت برگزاری آزمون بیان کرد بازنگری در برنامه ریزی آزمون آسکی توسط مسئول مرکز صورت گیرد.  وی از زحمات تیم طراحی و اجرایی لاگ بوک قدر دانی کرد و در خصوص امکان ورود لاگ بوک به بستر سامانه سیپاد توضیحات لازم را ارائه داد.
سپس سیده معصومه میرعشق الله رئیس اداره آموزش در خصوص نحوه برگزاری آزمون های دانشکده در نیمسال جاری توضیحاتی را ارائه داد و مقرر شد که کلیه سوالات الکترونیک نهایتا تا 10 دی ماه در قالب فرمت مشخص و به آدرس ایمیل اعلام شده از طریق اتوماسیون، ارسال شود، همچنین اشاره کرد که ابلاغ امتحانات مربوط به هر استاد هم در سامانه سیپاد قابل دسترسی بوده و اساتید با مراجعه به سامانه می توانند برنامه خود را مشاهده کنند.
در خصوص ارسال اطلاعات مربوط به همکاران بالینی و اساتید حق التدریس علی الخصوص در واحد های کارآموزی مقرر شد اطلاعات اساتید و همکاران آموزش بالینی به صورت کامل مطابق فرمت درخواستی به اداره آموزش ارسال شود ، همچنین مقرر شد نتایج آزمون در قالب فایل اکسل نیز برای اساتید ارسال شود تا اساتید امکان انجام هر گونه عملیات آماری بر روی داده ها را داشته باشند و تاکید شد که به همراه نتایج آزمون ، آنالیز سوالات هم ارسال و در این راستا دفتر توسعه آموزش راهنمای استفاده از نتایج آنالیز آزمون را تهیه و برای اساتید ارسال کند.
همچنین در این جلسه اطلاع رسانی فراخوان دوره معرفی محصولات مرتبط با فرآیندها و تجهیزات واقعیت مجازی(VR) در آموزش علوم پزشکی صورت گرفت و از اساتید خواسته شد که در این رویداد مشارکت فعال  داشته باشند.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 249807
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *