• تاریخ انتشار : 1401/04/07 - 22:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری دویست و سی امین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی

دویست و سی وا مین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی طبق تقویم جلسات دانشکده، با مشارکت اعضای شورا سه شنبه 7 تیر ماه 1401در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، این جلسه با تقدیر و تشکرمدیر تحصیلات تکمیلی از زحمات و همراهی کلیه اساتید دانشکده در پیشبرد اهداف آموزشی آغاز شد.
در ادامه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن تشکر از همراهی اساتید و کارمندان در ترم جاری که در پایان ان قرار داریم در خصوص جلسه ای که هفته آینده برای نهایی کردن تفاهم نامه مالی دانشکده برگزار خواهد شد توضیحاتی را ارائه داد و از عقد قرارداد تمام‌ وقتی اساتید با احکام جدید در هفته آینده خبر داد. وی همچنین در مورد فرایند های  مربوط به تکمیل کمیته مشورتی  و تعیین مدیران سه گروه از گروه های آموزشی دانشکده که اخیرا انتخابات داشته اند  توضیحاتی را بیان کرد.
در این جلسه رئیس دانشکده گزارشی اجمالی  از افتخارات دانشکده و مجموعه اقدامات انجام شده در سه ماهه اول امسال و پربودن فضای سایت و گروه مجازی دانشکده از اخبار خوب و تبریکات فراوان همگان برای انتخاب اساتید برترآموزشی ، انتخاب مشاور رئیس دانشگاه از اساتید دانشکده، اختراعات و افتخارات متعدد دانشجویان، کسب مقام کشوری دانشکده در مسابقات قرآن و عترت، ارتقای به موقع و بدون حاشیه اساتید، فعال بودن دانشکده در حوزه فناوری و بالندگی در حوزه فعالیت های اجتماعی، بازدید و ارائه گزارش سه تن از اعضای هیئت علمی از دانشگاه های یونان و اسپانیا، موفقیت های بین المللی و تصویب برنامه انفورماتیک  پرستاری و برگزاری سه دوره موفقیت امیز آن ‌و ده ها فعالیت خوشحال کننده دیگر اظهار خشنودی کرد و بر ادامه این مسیر پرافتخار و بانشاط تاکید نمود، همچنین اصلاح نقشه جذب اعضای هیئت علمی، تجهیز کتابخانه، اخذ مجوز از هیئت امنا برای پرداخت کمک هزینه به دانشجویان عرصه، اجرای برنامه های اموزشی مترقی، اصلاح و زیبا سازی نمای ساختمان، جذب خیرین در خصوص تجهیز اسکیل لب، تجهیز سالن و دفتر بنیاد دکتر مداح و باز سازی طبقه چهارم ساختمان مامایی که اقدامی بسیار ضروری و البته پرزحمت بود را بخشی از فعالیت های دانشکده در چهار سال گذشته برشمرد که با همیاری همه همکاران و حمایت دانشگاه و زحمات و پیگیری دکتر نوغانی انجام شد. ایشان بر تداوم تلاش مسئولان دانشکده برای ایجاد محیط پویا و آرامش بخش و رو به پیشرفت برای اساتید و دانشجویان  و بر دوری از حواشی که می تواند به این حرکت رو به جلو خدشه وارد کند، تاکید کرد.
رئیس دانشکده با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فضای دانشگاه باید آرام و امیدوارکننده همراه با نشاط و سرزندگی باشد گفت همه اهتمام مجموعه بر این است که این مسیر بالنده همراه با آرامش و پویایی سازمان و تلاش برای تأمین منافع دانشکده و دانشگاه با تمرکز بر متن همچنان تداوم یابد.
در ادامه جلسه ، به تصویب اساتید راهنما و مشاور، بررسی عناوین ارسالی و تعیین ناظرین دفاع از پروپوزال دانشجویان دکتری پرداخته شد.
همچنین سایر موراد ارجاعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 251482
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی