• تاریخ انتشار : 1400/09/17 - 12:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه 155 شورای آموزشی

جلسه 155 شورای آموزشی با حضور اعضای شورا سه شنبه 16 آذر ماه 1400به صورت حضوری در سالن شورای یک برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه 155 شورای آموزشی با حضور اعضای شورا سه شنبه 16 آذر ماه 1400 به صورت حضوری در سالن شورای یک برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده،  ضمن تبریک ولادت حضرت زینب ( س) و روز دانشجو و روز پرستار، از همکاری های اعضای شورای آموزشی تشکر کرد. وی به خانم ها سوسن نوری و فاطمه محمدی نژاد به عنوان پرستاران  نمونه  منتخب تبریک گفت و از زحمات ارزشمند آنان در دوره پاندمی کرونا قدردانی کرد.
درادامه جلسه در خصوص لزوم پرداختن به نظم آموزشی دانشجویان و اصول مهارت های ارتباطی با اساتید و دانشجویان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید این موضوع به معاونت دانشجویی، فرهنگی جهت انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز اعلام گردد.
معاون آموزشی آخرین دستور العمل دانشگاه  و وزارت بهداشت در خصوص برگزارشدن آزمون های حضوری دانشجویان توضیحات لازم را ارائه داد و ضمن اشاره به برگزاری حضوری کلیه آزمون های دانشکده ،به تشکیل منظم کلاس ها بصورت حضوری نیز تاکید کرد.
دکتر جلالی نیا مسئول  دفتر برنامه ریزی گزارشی در خصوص روند برگزاری کلاس های حضوری ارائه داد. وی درباره مشکلاتی مانند مقاومت دانشجویان جهت حضور در دانشکده، جابجایی کلاس ها بدون اطلاع و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی،  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اساتید و دانشجویان ، مشکلات مربوط به تجهیزات و وسایل موجود در کلاس ها و بنابر این محدودیت های کلاس های در دسترس برای برنامه ریزی، و همچنین عدم همکاری اساتید مدعو اشاره کرد.
در ادامه معاون آموزشی با اشاره به عدم جابجایی کلاس ها بدون اطلاع دفتر برنامه ریزی، بر انجام مکاتبه و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی جهت برگزاری هر گونه کلاسی خارج از برنامه اعلامی تأکید کرد.
دکتر شهسواری از دفتر برنامه ریزی دانشکده در خواست کرد  پایش کلاس ها به صورت مداوم ادامه داشته باشد و گزارش به معاونت آموزشی ارسال گردد.
فاطمه محمدی نژاد مسئول امور بالینی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت برگزاری کارآموزی ها، برلزوم هماهنگی با دفتر ارتقای امور بالین در خصوص جابجایی کارآموزی ها و بر لزوم توجه به سقف تعداد اساتید درگیر برای آموزش بالینی دانشجویان برای یک گروه کارآموزی تأکید کرد، همچنین لزوم نظارت بر فعالیت TA ها توسط مسئولین لاین نیز از موضوعات مطروحه دیگر بود. وی بیان کرد که پایش عملکرد CTA  ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و دقت شود که فقط 10 درصد کارآموزی ها در هر سکشن به CTA ها واگذار شود.

 
  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 253345
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی