• تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 11:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی فرآیند و نتایج ارزشیابی عملکرد بالینی اساتید

جلسه بررسی فرآیند و نتایج ارزشیابی عملکرد بالینی اساتید دانشکده سه شنبه 1 شهریور ماه 1401 در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه بررسی فرآیند و نتایج ارزشیابی عملکرد بالینی اساتید سه شنبه 1 شهر یورماه 1401 با حضور دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی، دکتر سریه پورتقی سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر راضیه معصومی و  افسانه صفایی مدیر و کارشناس دفتر پایش و ارزشیابی و فاطمه محمدی نژاد سرپرست واحد ارتقای بالینی پرستاری در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر راضیه معصومی مدیر دفتر پایش و ارزشیابی گزارشی از فرآیند اجرا و نتایج ارزشیابی واحدهای بالینی اساتید پرستاری و مامایی و نیز مسئولان لاین های پرستاری، که داده های آن طی دو جلسه و با حضور نمایندگان گروه های کارآموزی دانشجویان رشته های پرستاری و مامایی 19اردیبهشت ماه و 12 تیرماه نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 جمع آوری شده بود، ارائه کرد. سپس، تمام موانع و چالش های ارزشیابی عملکرد بالینی اساتید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راه کارهایی برای رفع مشکلات موجود پیشنهاد گردید. در ضمن مقرر شد نتایج به نحو مقتضی به اطلاع مدیران گروه های آموزشی، اساتید و مسئولان لاین ها ارسال شود تا گروه های آموزشی از نتایج این ارزشیابی ها برای رفع مشکلات موجود و ارتقای کیفیت آموزش بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی اقدام و برنامه ها و نتایج فعالیت خود را در شورای آموزشی دانشکده گزارش کنند، همچنین مقرر شد در اولین جلسه شورای آموزشی دانشکده این گزارش توسط مدیر دفتر پایش و ارزشیابی ارائه شود.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 250209
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *