• تاریخ انتشار : 1400/03/01 - 20:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بحث و تبادل نظر در مورد زمینه های همکاری پژوهشی در نشست مشترک دانشکده پرستاری و مامایی و بیمارستان بهارلو

نشست مشترک دانشکده پرستاری و مامایی و بیمارستان بهارلو با محوریت زمینه های همکاری پژوهشی روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در نشست مشترکی که به منظور بررسی زمینه همکاری پژوهشی بین دانشکده پرستاری و مامایی و بیمارستان بهارلو و با حضور رئیس و معاون پژوهشی دانشکده، معاونین پژوهشی گروه های آموزشی، دکتر ندا فرجی، معاون آموزشی بیمارستان، دکتر مریم سرایی معاون پژوهشی رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان، دکتر آرزو نجفی مدیر پژوهش بیمارستان  و مدیر مجله خواب و دکتر مجید اکرمی مدیر آموزش و مسئول مرکز مهارت های بالینی بیمارستان برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده برگزاری این نشست را فرصتی برای کمک به یکی شدن و همگرایی آموزش بالینی در حوزه پرستاری و مامایی دانست.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی از امکان استفاده همکاران بیمارستان بهارلو از وبینارهای برگزار شده توسط گروه های آموزشی دانشکده به صورت رایگان و یا همراه با تخفیف خبر داد و خواستار نیازسنجی و اطلاع رسانی فهرست اولویت های پژوهشی طرفین شد.
دکتر مهرناز گرانمایه، معاون پژوهشی دانشکده نیز با اشاره به سابقه آموزش دانشجویان پرستاری و مامایی در بیمارستان بهارلو به عنوان بیمارستان آموزشی به استفاده از محیط بیمارستان بهارلو برای انجام کارهای پژوهشی دانشجویان اشاره کرد.
وی در ادامه درخصوص همکاری مشترک در ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری میزگردها، سخنرانی ها و  همایش های علمی_ پژوهشی، همکاری در زمینه اطلاع رسانی درباره موضوعات علمی_ آموزشی پژوهشی طرفین، همکاری در زمینه انتشار مقالات علمی – پژوهشی مشترک، جذب اعتبار و انجام پروژه های پژوهشی مشترک، همکاری در زمینه طراحی و اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی مشترک در موضوعات دارای اولویت، همکاری در زمینه انجام پایان نامه های تحصیلی، گسترش همکاری و ارتباط با EDO در زمینه ارائه متریال های آموزشی و تنظیم پروپوزال های پژوهشی در مباحث مرتبط با آموزش، فراهم کردن امکان استفاده از آزمایشگاه ها و تجهیزات و اسکیل لب برای دو طرف و انجام ترجمه و تالیف و گردآوری کتب به صورت مشترک بحث و تبادل نظر شد.
دکتر نجفی مدیر مجله علوم خواب در این جلسه وبینارهای آموزشی بیمارستان را توضیح داد و ابراز امیدواری کرد که کارگاه هایی به صورت مشترک برای دو طرف برگزار شده و قابل استفاده باشد.
وی همچنین آموزش مربوط به اختلالات خواب را زمینه خوبی برای همکاری دانست.
دکتر اکرمی نیز تهیه فیلم های آموزشی مشترک با دانشکده با توجه به مجازی شدن آموزش و با استفاده از امکانات موجود در مرکز مهارت های بالینی بیمارستان بهارلو را یکی از زمینه های همکاری برشمرد و آموزش عملی و تهیه فیلم های آموزشی را نیازمند برنامه ریزی دقیق دانست.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 254276
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی