Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 08:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای شورا 11 مهر 1403 در سالن شورای یک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای جلسه، دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن تسلیت بمناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، موفقیت جمهوری اسلامی را در وعده صادق (2) تبریک گفت و برای همه امت اسلام آرزوی پیروزی داشت.

در این جلسه حجت الاسلام مصطفی شیرعلی پور رابط نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری نیز شهادت سید حسن نصرالله ذریه حضرت زهرا(س) را تسلیت و توفیق سپاه و ارتش در عملیات وعده صادق (2) را نشانی از سرنگونی کامل رژیم غاصب اسرائیل دانست. ایشان ضمن اشاره به  اجرای جهاد تبیین که رهبر انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای دستور آنرا صادر فرموده اند،  بیان داشت: می توان موضوعات روز جامعه را در فضایی امن اما نقادانه مطرح و پیرامون آن بحث و گفتگو کرد و در جهت سوق دانشجویان به سمت و سوی معنویات، پخش اذان ظهر و دعا را را بصورت  روزانه و مستمر در دانشکده داشته باشیم و کلیه قسمت ها و سالن های دانشکده را متبرک به نام بک شهید با ذکر مختصری از زندگینامه شهید انجام دهیم.

در ادامه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی نیز ضمن آرزوی توفیق مسلمانان در برابر رژیم منحوس اسرائیل در خصوص برنامه های آتی دانشکده بیان کرد:  مراسم معارفه دانشجویان نو ورود کارشناسی پرستاری و مامایی به همراه تور دانشکده گردی  برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه دو ساعته به منظور آگاه سازی ویژه والدین با حضور دکتر سهیل رحیمی عضو گروه آموزشی روان پرستاری دانشکده در روز ثبت نام دانشجویان برگزار می شود. همچنین مراسم گرامیداشت حافظ در روز سه شنبه  17 مهر در ساعت فرهنگی (12 الی 13:30) در سالن مداح برگزار می شود.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 279832
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
Author

سمیه عطایی

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings