شنبه 13 مرداد 1403
لوگو

دانشکده پرستاری و مامایی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 08:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

یکصدو هشتادمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی

یکصدو هشتادمین جلسه شورای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران 2 مرداد 1403 در سالن شورای دو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه دکتر شهزاد پاشایی پور معاون آموزشی، ضمن تبریک به بازگشت دکتر دامغانیان و خانم دکتر پورابولی از سفر معنوی حج، به اساتیدی که موفق به کسب ارتقا رتبه علمی به مرتبه استادی و دانشیاری شدند نیز تبریک گفت، همچنین دکتر لیلا اسدی را نیز بعنوان عضو جدید گروه مامائی معرفی کرد.

سپس در مورد فرایند جذب اعضای هیات علمی متعهد خدمت به پیمانی به طور کامل توضیح داده و مقرر شد مدیران گروه های آموزشی در مورد قوانین و مقررات و فرایند جذب و نیاز به فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ... اعضای متعهد خدمت گروه خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهند و در طی دوره تعهد فعالیت های اساتید مربوطه مورد پایش قرار گیرد تا آمادگی لازم برای شرکت در فراخوان جذب کسب شود.

  در ادامه گزارشی از ارزشیابی اساتید در نیمسال2 - 1402 توسط دکتربهبودی مقدم ارائه شد. سپس گزارشی از برگزاری امتحانات در این نیمسال ارائه شده و ضمن اشاره به تقویم آموزشی سال تحصیلی 1404-1403 از مدیران گروه درخواست شد، اطلاع رسانی لازم را به اعضای گروه خود در خصوص لزوم اعلام اسامی دانشجویانی که غیبت بیش از حد داشته اند تا قبل از بازه حذف اضطراری داشته باشند که برای دانشجویان امکان حذف دروس مذکور را در سامانه سیپاد وجود داشته باشد.

ضمنا در خصوص دروس کارگاهی نیز مقرر شد اساتید مسئول بازه ای جهت ارائه تکالیف دانشجویان مشخص کنند و پس از اتمام بازه نمرات را در سیپاد ثبت کنند، هم چنین پیشنهاد شد جهت برقراری نظم و انضباط آموزشی محدودیت (حداکثر 2بار) جهت اخذ دروس کارگاهی در سامانه سیپاد ایجاد شود و دانشجویان ملزم به شرکت در دروس کارگاهی اخذ شده خود شوند.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 272859
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *