• تاریخ انتشار : 1400/05/20 - 11:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گزارش فعلیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده در جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده سه شنبه 19 مرداد ماه 1400 با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده در ابتدای جلسه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان را تسلیت گفت.
جلسه هیئت رئیسه دانشکده با شروع به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده مطرح  و گزارشی از فعالیت های پرسنل دانشکده در این مرکز ارائه شد و مصوب گردید افرادی که حضور موثر در مرکز دارند و یا داوطلبانه فعالیت می کنند در پرداخت اضافه کار و کارانه آنها و سایر مزایای سازمانی در اولویت قرار گیرند، در این جلسه از مدیریت خوب سرکارخانم نوری کرمانشاهی  و پرسنلی که مشارکت فعالانه در این مرکز دارند در کلیه سطوح اعم از هیئت علمی، دانشجویان، همکاران، خدمات و حفاطت فیزیکی تقدیر شد و مقرر گردید کلیه معاونت ها و مدیران واحدها در تسهیل امور اجرایی این مرکز همکاری شایسته داشته باشند.
همچنین با پیگیری های موثر دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده و اخذ مصوبه های مرتبط دانشگاه دانشجویان پرستاری و مامایی ترم 7 و 8 و همچنین دانشجویان داوطلب در خدمت رسانی در بالین در دوران کرونا  می توانند با کاهش یک ترم تحصیلی و با گذراندن 7 ترم تحصیلی فارغ التحصیل شوند.
در ادامه از همکاری گروه پرستاری بهداشت جامعه در برنامه ریزی برای انجام کارآموزیهای بهداشت جامعه  دانشجویان در مراکز تحت پوشش دانشگاه نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در ادامه برای دراختیار گداشتن فضای مناسب جهت دفتر خیریه یاوران سلامت و دفتر یوسرن در دانشکده تصمیم گیری به عمل آمد.
نامه ارسالی از مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در خصوص تجهیز اتاق سرور به تجهیزات مراقبتی و محافظتی قرائت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه پیرامون استفاده موثر دانشکده از کتاب "عزم ملی در راستای پیشگیری و کنترل بیماریهای غیر واگیر" که شامل تجارب تمامی دانشگاه ها در کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماریهای غیر واگیر می باشد بحث و بررسی به عمل آمد.
همچنین مقرر گردید با شروع سال تحصیلی سیستمهای کامپیوتری مربوط به گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی به روز رسانی و عیب یابی شوند و همچنین تصمیماتی برای شروع سال تحصیلی، کلاس های حضوری و کارآموزی ها اتخاذ شد.
در ادامه سایر موارد ارجاعی معاونت ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 253974
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی