متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 10:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش سفر دکتر الهام نواب در قالب فرصت مطالعاتی به Univercity of Toronto

گزارش سفر دکتر الهام نواب عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشگاه U of T در کانادا سه شنبه 24 مهر 1403 با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی دکتر الهام نواب هیئت علمی گروه پرستاری مراقبت های ویژه دانشکده که در قالب فرصت مطالعاتی یکساله به Univercity of Toronto کشور کانادا به منظور ارتقا مهارت‌ و دانش ، آشنایی با پیشرفت‌های جدید علمی و پژوهشی و ارتباطات بین‌المللی سفر کرده بود،  سه شنبه 24 مهر 1403 گزارش اجمالی از سفرشان ارائه داد.
وی دانشگاه U of T را بعنوان یکی از 5 دانشگاه برتر دنیا و یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی در کانادا معرفی کرد که دارای مجموعه ای از گروه های آموزش تخصصی رشته های فنی ، مهندسی ،علوم پزشکی و... است که دانشجو از سر تا سر جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. همچنین درباره بخش های ویژه بیمارستان دانشگاهی، مرکز مهارت های بالینی و آموزشی دپارتمان پرستاری، کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت دانشگاه نکاتی را ارائه داد و بازدید از آنها را موجب کسب تجارب جدید علمی وفناورانه دانست.
وی درباره Lawrence S. Bloomberg Faculty of Nursing که یکی از برترین دانشکده‌های پرستاری جهان در این دانشگاه است و برای برنامه‌های آموزشی برجسته و پژوهش‌های نوآورانه‌اش شناخته شده است توضیحاتی داد و درخصوص مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری و چگونگی فعالیت اساتید در این دانشکده نکاتی را گفت.

وی درباره نحوه آموزش بالینی دانشجویان پرستاری و نحوه سرپرستی کارآموزی ها که توسط اساتید دانشگاه و پرستاران بالینی انجام می گرفت توضیحاتی را ارائه داد. تمرکز بر تحقیقات پیشرفته در حوزه‌های مختلف پرستاری، توسعه دانش و تئوری‌های جدید در زمینه پرستاری، همکاری با اساتید برجسته و پژوهشگران بین‌المللی از فعالیت های برجسته این دانشگاه است . امکانات پیشرفته‌ای مانند آزمایشگاه‌های شبیه‌سازی بالینی، کتابخانه‌های مجهز و منابع دیجیتال گسترده در دانشگاه از نقاط مثبت این مرکز بود که به دانشجویان کمک می‌کند تا بهترین آموزش‌ها و تجارب را کسب کنند.

دکتر نواب درباره پژوهش خود در این دوره که تحت عنوان  Interventions of support family caregivers of older adults undergoing surgerry: a systematic review  بود و  برای  American Journal of Surgery  ارسال شده بود نیز توضیحاتی داد.

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 281458
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه