سه شنبه 27 شهریور 1403
لوگو

دانشکده پرستاری و مامایی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 1404-1403

دکترشهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان و تلاشگران عرصه علم و دانش به ویژه اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی متن پیام به شرح ذیل است:

با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، بار دیگر فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان در مسیر پیشرفت علم و دانش آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید فرهیخته، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می کنند، همچنین مقارن بودن شروع سال تحصیلی با هفته‌ی شکوهمند دفاع مقدس، تقارنی است که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآوری می‌نماید.

اینجانب آغاز سال تحصیلی را به خانواده دانشکده پرستاری و مامایی و به ‌ویژه دانشجویان جدیدالورود که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده‌اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم سال تحصیلی جدید، توأم با سلامتی، تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت برای اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش و متعهد دانشگاه باشد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277676
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *