• تاریخ انتشار : 1400/09/18 - 12:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست صمیمانه مدیر گروه داخلی جراحی دانشکده پرستاری و مامایی با دانشجویان دکتری پرستاری

نشست صمیمانه مدیر گروه داخلی جراحی دانشکده پرستاری و مامایی با دانشجویان دکتری پرستاری 8 آذر ماه 1400 بصورت حضوری و مجازی در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، این جلسه با همکاری دفتر مدیرگروه داخلی جراحی دانشکده و نمایندگان صنفی دانشجویان دکتری پرستاری، با هدف بیان دغدغه های دانشجویان و ارائه پیشنهادات جهت رفع موانع و مشکلات دانشجویان دکتری پرستاری گروه داخلی جراحی، 8 آذر ماه 1400 در محل سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکترغیاثوندیان مدیر گروه داخلی جراحی دانشکده، ضمن خوشامدگویی و بیان ظرفیت‌های موجود در گروه، تاکیدکرد: گروه داخلی جراحی از نظرات دانشجویان استقبال می‌کند و همین بازخورد ها و تعاملات وارائه پیشنهادات عامل رشد و ارتقا خواهد بود.
در ادامه دانشجویان دکتری پرستاری ضمن تشکر و قدردانی بابت برگزاری جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ارائه دادند.
در پایان جلسه نیز دکتر غیاثوندیان ضمن جمع بندی و پاسخ به سوالات دانشجویان، خاطر نشان کرد : جهت رفع موانع و مشکلات بیان شده مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

  • گروه خبری : پرستاری داخلی جراحی و علوم پایه
  • کد خبر : 253342
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی