• تاریخ انتشار : 1400/07/19 - 09:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر نیکبخت نصرآبادی: شبکه یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی می تواند پرچمدار معرفی هنر مراقبت فرهنگ مدار در دنیا باشد

نشست صمیمانه و غیرعلمی اعضای دفتر یوسرن دانشکده پرستاری و مامایی با حضوررئیس و معاون بین الملل دانشکده و افتتاح دفتر یوسرن، روزیکشنبه 18 مهر ماه 1400برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی ، جلسه ارائه گزارش یکساله دفتر یوسرن با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، دکتر خاطره سیلانی معاون بین الملل ، دکتر آرپی مانو کیان دبیرعلمی دفتر یوسرن و اعضای دانشجویی تیم اجرایی این شبکه روز یکشنبه 18 مهر ماه 1400 برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیراجرایی دانشجویی این شبکه چگونگی ساختار و زیرگروه های این مجموعه را شرح داد و طی گزارشی فعالیت معاونت های آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و روابط عمومی دفتر یوسرن ارایه  و سپس به طرح و فعالیت های پیشنهادی آینده این مجموعه  اشاره کرد.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ، ضمن تشکر از برگزاری این جلسه در ایام مبارک ماه ربیع الاول، به فر آیند آغاز تشکیل شبکه جهانی یوسرن توسط گروهی از دانشجویان علاقمند و ساعی اشاره کرد و گفت : خلاقیت همراه با علاقه و پشتکار دانشجویان با انگیزه  باعث  تبدیل این مجموعه به یک شبکه جهانی شده است. 
رئیس دانشکده با اشاره به پتانسیل و فضای خوب حاکم  در مجموعه دفتر یوسرن دانشکده ، خاطر نشان کرد که دانشجویان باید در مسیر پیش رو همواره افق بالاتری را انتخاب ورصد کنند. وی اظهار داشت: باید ارتباط با مجامع بین المللی دنیا به خوبی برقرار شود و در شروع می توان با دانشجویان کشورهای همسایه ارتباط ایجاد کرد اما این شبکه باید پرچمدار معرفی هنر مراقبت فرهنگ مدار در دنیا باشد .
دکتر نیکبخت نصرآبادی درادامه تاکید کرد: هیچ یک از تشکل‌ها رقیب شما نیستند و هیچ منافاتی برای حضور سایر دانشجویان در این مجموعه و سایر تشکل ها ندارد، بلکه حضوردانشجویان در مقاطع مختلف توان تأثیرگذاری و قدرت شبکه را بیشتر می‌کند.  وی در ادامه به بخش هنری شاخه پرستاری اشاره کرد و گفت: پرستاری علم و هنر است و موضوع هنر مراقبت در دنیا کمتر مورد توجه قرار گرفته است و باید دراین  زمینه هنر مراقبت  فرهنگ مدار پرستاری کشور را به دنیا معرفی کنیم.
در این نشست دکتر سیلانی معاون بین الملل دانشکده نیز ضمن تشکر از حمایت‌های دانشکده و زحمات دکتر مانوکیان، به توانمندی‌های دانشجویان اشاره کرد و تجلی اخلاق در پرستاری را در بین اعضای این مجموعه ارزشمند دانست.
وی  درباره توسعه بیشتر این شبکه بیان کرد : می توان از دانشجویان بین المللی نیز در این مجموعه  استفاده کرد و ارتباط با گروه‌های یوسرن در دانشگاه‌های دیگر نیز برقرار کرد.
در پایان دکتر آرپی مانوکیان از حمایت رئیس دانشکده تشکر و قدردانی کرد و تصریح کرد: اگر در فعالیت ها احساس تعهد و تعلق در بین اعضای شبکه یوسرن دانشکده وجود داشته باشد پیشبرد فعالیت ها حتمی است و اعضای تیم اجرایی فراتر از حد انتظار تعهد به کار دارند.
در پایان این برنامه دفتر شبکه یوسرن دانشکده پرستاری مامایی با حضور رییس دانشکده توسط دبیرعلمی توسعه و مدیر اجرایی آن، رسماً افتتاح و آغاز به کار نمود.

 
  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 253936
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی