• تاریخ انتشار : 1399/09/23 - 11:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دورهمی پایان دوره تحصیلی چهار نفر از دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری

مراسم پایان دوره ی تحصیلی چهار نفر از دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری روز شنبه 22 آذر 99 در روف گاردن معاونت بین الملل دانشکده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به مناسبت پایان دوره ی تحصیلی چهار نفر از دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری فاطیما گیلما، سعیده عثمان ابوبکر، حمیدت امینو ابراهیم از نیجریه و هریس توکپا از لیبی، دورهمی کوچکی در روز شنبه 22 آذر 99 در روف گاردن معاونت بین الملل دانشکده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکترعلیرضا نیکبخت نصرآبادی رییس دانشکده، آقای دکتر حسن برکتی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر خاطره معاون بین الملل، دکتر مرضیه حسن پور و دکتر سریه پورتقی به نمایندگی از رابطین بین الملل گروهها، دکتر شیرین شهبازی، مدیر توسعه معاونت بین الملل، دکتر مریم نکولعل و مژگان میرعمادی کارشناس اداره ی آموزش برگزار شد، معاون بین الملل به نمایندگی از هیات رییسه و اساتید دانشکده ، با آرزوی موفقیت برای این دانش آموختگان در فعالیت حرفه ای آینده شان ابراز امیدواری کرد بتوانند از آنچه در مدت تحصیل در این دانشکده آموخته اند به بهترین شکل ممکن در ارائه خدمت به مردم خود و ایفای نقش موثر در سیستم بهداشتی درمانی کشورشان بهره ببرند. 
وی همچنین تلاش آنها برای غلبه بر چالش های تحصیل و زندگی در یک کشور دیگر به عنوان دانشجوی بین الملل و نیل به هدف و اتمام موفقیت آمیز دوره تحصیلی شان را ستود. هریس توکپا نیز به نمایندگی از این چهار دانشجو، از زحمات مجموعه دانشکده پرستاری و مامایی در ایجاد فضایی مثبت و سازنده برای کمک به تحصیل دانشجویان بین الملل قدردانی کرد و تحصیل در ایران با وجود چالش هایی چون بحث زبان و تفاوتهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را تجربه ای مثبت قلمداد کرد و گفت که فارغ التحصیلان به ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر این دانشکده فکر خواهند کرد.
فاطیما گیلما نیز از اساتید و کارکنان دانشکده بابت همراهی موثر و تلاش های ارزنده شان در ایجاد امکان تحصیل و کسب تجربه در این دانشکده قدردانی کرد.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به دانشجویان اهدا شد.

  • گروه خبری : مناسبت ها,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 256073
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی