• تاریخ انتشار : 1400/09/16 - 12:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشن دانش آموختگان دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری دانشکده پرستاری ومامایی

در آستانه روز پرستار و روز دانشجو، مراسم جشن دانش آموختگان دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری روز یکشنبه ۱۴ آذرماه 1400 در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، به مناسبت پایان دوره تحصیلی دانشجویان بین الملل کارشناسی پرستاری، دورهمی صمیمانه ای روز یکشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، دکتر خاطره سیلانی معاون بین الملل، آقای معصومی معاون اداری مالی و جمعی از اساتید و مربیان دانشکده  برگزار شد.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی با آرزوی موفقیت برای این دانش آموختگان در فعالیت حرفه‌ای آینده‌شان گفت: با اتمام دوره تحصیلی ۴ ساله خود آماده ورود به دنیای حرفه‌ای و خدمت به مردم خود هستید ولی جدای از فارغ التحصیلی، موفقیت شما در تکمیل تحصیلات آکادمیک خود در کشوری غیر از سرزمین خودتان شیرین و ستودنیست.
وی گفت: زندگی به دور از خانواده در کشوری با زبان و فرهنگ و اقلیم و مردمی متفاوت از کشور خودتان یک دستاورد ارزشمند است که به شما مهارت ها و شایستگی های بی نظیری می دهد.
رییس دانشکده اظهار کرد: شما در طول اقامت به تحصیل در ایران نماینده مردم کشور خود نزد ما بودید و هستید، امیدواریم از نظر کیفیت ارتباطات، تعاملات، شایستگی‌ واخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری هم سفیران و نمایندگان شایسته دانشگاه علوم پزشکی تهران در کشور خود یا هر جای دیگر دنیا باشید.
دکتر خاطره سیلانی معاون بین الملل، موفقیت دانشجویان بین الملل را در اتمام دوره کارشناسی پرستاری تبریک گفت.  وی بیان کرد : امیدواریم آنچه که در این مدت دانشجویی و تحصیل خود فرا گرفته اید را در کشور خود به کار ببندید و در جهت ارایه خدمت رسانی مفید و موثر به هم نوعان خود تلاش کنید.
دانشجویان بین الملل از زحمات اساتید و کارکنان دانشکده بابت همراهی و تلاش های ارزنده شان در ایجاد بستری مناسب جهت تحصیل و کسب تجربه در این دانشکده قدردانی کردند و هر کدام به بیان تجارب شیرین و بیادماندنی خود از چهار سال اقامت و تحصیل در ایران پرداختند.
در پایان مراسم به رسم یادبود هدایایی به دانش آموختگان بین الملل اهدا شد.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 253349
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی