• تاریخ انتشار : 1400/07/12 - 10:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تاکید رئیس دانشکده بر هم افزایی درون گروهی و تعامل با گروه های متناظر در جلسه هم اندیشی گروه کودکان ومراقبت های ویژه نوزادان با رئیس و معاون آموزشی دانشکده

نشست صمیمانه گروه کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان دانشکده با رئیس، معاون آموزشی و مدیر تحصیلات تکمیلی روز یکشنبه 11 مهر ماه 1400 برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه هم اندیشی در زمینه برنامه های گروه برای ارتقای کبفیت آموزش و نحوه ارایه واحدهای تخصصی کودک و نوزاد با حضور دکتر نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ، دکتر شهسواری معاون آموزشی و دکتر پورتقی مدیر آموزش دانشکده و اعضای هیئت علمی گروه کودکان روز یکشنبه 11 مهر ماه 1400 برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر بگجانی مدیر گروه کودکان ومراقبت های ویژه نوزادان، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید از حمایت ها و زحمات هیئت رئیسه دانشکده در سنوات تحصیلی قبل و دوران سخت پاندمی کرونا قدردانی کرد. در ادامه وی در زمینه واحدهای تخصصی ارائه شده و آمادگی گروه نسبت به همکاری در واحدهای تخصصی کودک و نوزاد در سایر گروه های آموزشی دانشکده توضیحاتی را ارائه داد.
اعضا هیئت علمی گروه نیز در مورد توانمندی های اعضا در زمینه های تخصصی و آمادگی برای این همکاری ها تاکید داشتند و در زمینه نحوه اداره و ارائه واحدهای نظری و بالینی علیرغم محدودیت های ناشی از پاندمی کرونا در بسترهای در دسترس آموزشی توضیحاتی را ارائه دادند.
در ادامه جلسه دکتر شهسواری معاون آموزشی و دکتر پورتقی مدیرآموزش دانشکده، درباره متناسب دانستن کمیت واحدهای اختصاص یافته برای اعضا گروه به تفکیک نظری، عملی و پایان نامه بیان کردند که گروه های آموزشی بر اسا س سیاست کلی دانشکده ، در ارائه واحدهای آموزشی استقلال دارند و انتظار برهمکاری بین حرفه ای در گروه های آموزشی دانشکده بیشتر احساس می شود  که با تعامل بین گروه ها قابل تحقق خواهد بود.دکتر شهسواری درباره راهکار توسعه گروه گفت: راه اندازی رشته PICU در دانشکده راهکار دیگری برای توسعه گروه است  که مقرر گردید در این زمینه مکاتبات لازم انجام گردد.
در پایان دکتر نیکبخت نصر آبادی ، ضمن تشکر از تشکیل این جلسه و تقدیر از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فعالیت های گروه در راستای پاسخگویی اجتماعی دانشکده در دوران پاندمی کرونا، نسبت به همکاری همه اعضای گروه، متناسب با توانمندی های آنها در تمام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی گروه تاکید کرد.
وی همچنین با تشکر از زحمات مدیر گروه، پیشنهاد بازنگری واحدهای تخصصی گروه در بیلان های آینده با تعامل اعضای گروه برای توزیع هر چه عادلانه ترواحدها بین اعضای گروه را ارائه داد.وی همچنین تاکید کرد که با تعامل بین گروه های آموزشی و معرفی متقابل توانمندی های آنها می توان به کمک سایر گروهها واحدهای تخصصی ارایه گردد و نهایتا به ارتقای کیفیت بیشتر آموزش دسترسی پیدا کرد.

 

 

 
  • گروه خبری : پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان
  • کد خبر : 253937
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی