• تاریخ انتشار : 1402/07/08 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 558
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی

چهارمین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی در سال 1402 سه شنبه 4 مهر ماه 1402 با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی در این جلسه دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی فرهنگی ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و آغاز امامت حضرت مهدی (ع )و هفته دفاع مقدس، به بیان برنامه های مناسبتی فرهنگی دانشکده در 6 ماهه دوم سال 1402 پرداخت. همچنین توضیحاتی در رابطه با جشن استقبال از دانشجویان نو ورود دانشکده که به صورت یک مراسم یکپارچه از سوی دانشگاه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس از تاریخ 24 الی 28 مهر برگزار می شود، ارائه داد که مقرر شد هر یک واحدهای دانشکده و تشکل های دانشجویی برنامه های خود را جهت ارائه در این اردو آماده کنند. همچنین به پیشنهاد اعضا، حضور اساتید همیار در این اردو جهت آشنایی و ارتباط موثر با دانشجویان نو ورود نیز مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده، ضمن تبریک اغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید و دانشجویان ، شرکت در نماز باشکوه جماعت در نمازخانه دانشکده و استفاده از این فرصت الهی تاکید کرد.

سپس حجت الاسلام مصطفی شیرعلی پور بر اهمیت پخش صدای اذان در کلیه ی فضاها و محوطه ی دانشکده توضیحاتی بیان کرد، همچنین مصوب شد ساعت 12 الی 13:30 روزهای سه شنبه هر هفته به عنوان ساعت فرهنگی در نیمسال اول در نظر گرفته شود و به منظور مشارکت حداکثری دانشجویان و اساتید، حتی المقدور تمام برنامه های فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی در این زمان برگزار شود.

در ادامه مقرر شد در صورتی که تشکل دانشجویی قصد برگزاری برنامه ای را دارد، لازم است یک ماه قبل از اجرا، برنامه را به معاون دانشجویی و فرهنگی جهت برگزاری و گنجاندن برنامهدر ساعت فرهنگی روزهای سه شنبه اعلام کند و سعی شود در ساعت فرهنگی برگزار شود. 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 247133
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *