• تاریخ انتشار : 1400/03/30 - 09:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه ی شورای مرکز رشد فناوری سلامت شعبه ی دانشکده با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه ی پارک تربیت مدرس

جلسه شورای مرکز رشد فناوری سلامت شعبه ی دانشکده پرستاری و مامایی، روز چهارشنبه 26 خرداد ماه سال 1400 در مورد آشنایی و همکاری با پارک علم وفناوری دانشگاه تربیت مدرس و با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس شورا ، اعضای شورا و دکتر محمدصادق سبط‌الشیخ انصاری، معاون برنامه ریزی و توسعه ی پارک تربیت مدرس در محیط اسکایپ برگزار شد.

گالری تصاویر
در ابتدای جلسه دکتر انصاری معاون برنامه ریزی و توسعه ی پارک تربیت مدرس توضیحاتی در مورد تاریخچه، فعالیت ها، محل قرارگیری این مجموعه، همکاری ها و تفاهم نامه ها، موفقیت ها و دستاورد های این مرکز توضیحات جامعی ارائه کرد.
وی با بیان شرایط عضویت افتخاری سازمانها در ناحیه ی نوآوری مدرس، از ایجاد شبکه وگردهم آوردن سازمان ها، شرکت ها و نهادها بعنوان یکی از اهداف توسعه ای پای پارک مدرس یاد کرد وحمایت از واحد های فناور و شتاب دهنده ها بصورت حمایتهای مالی و آمادگی استرار واحدها را یکی از رسالتهای ناحیه نوآوری مدرس برشمرد.
سابقه ی همکاری ناحیه ی نوآوری مدرس با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و سازمان ها علوم پزشکی از جمله بیمارستان های امام خمینی (ره)، شریعتی و پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم و مراکز تحقیقاتی، طراحی المان در دست ساخت و تالیف کتاب ناحیه نوآوری شهری از نظریه تا عمل از دیگر فعالیتهای ناحیه بود که شرح داده شد.
دکتر نیکبخت رئیس مرکز رشد دانشکده نیز ضمن قدردانی از مجموعه ی پارک و ناحیه ی نوآوری مدرس و دکتر انصاری به جهت حضور در جلسه و نگاه نوآورانه به نقش سازمانهای علوم پزشکی درکار آفرینی و ایفای نقش در زمینه ی مسئولیتهای اجتماعی، بر همکاری مرکز رشد فناوری سلامت شعبه ی دانشکده پرستاری مامایی و رسیدن به اهداف مشترک تاکید و اعلام آمادگی کرد.
دکتر آرزو راستی، معاون مرکز رشد دانشکده نیز در ادامه در مورد سابقه ی مرکز رشد دانشکده و هسته های فناور و حیطه های فعالیت آنها توضیح داد و خواستار تشریح چگونگی انجام فعالیت های مشترک از جمله اختصاص فضای استقرار شتابدهنده ها، برگزاری دوره ها و کارگاه ها  آموزشی شد.
در ادامه اعضای شورا ضمن معرفی خود به بیان دیدگاهها در زمینه ی حیطه های فعالیت ناحیه ی نوآوری مدرس و ارائه ی پیشنهادات در مورد همکاریهای مشترک، حمایتهای آن مجموعه و نحوه ی حمایت از ایده ها و همکاری دو جانبه پرداختند و مقرر شد انعقاد تفاهم نامه ی همکاری و عضویت افتخاری مرکز رشد دانشکده با ناحیه نوآوری مدرس برنامه ریزی و پیگیری شود.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 254288
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی