• تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 05:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید ارزیابان حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده پرستاری و مامایی

ارزیابان حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تهران از فعالیت های انجام شده دانشکده پرستاری و مامایی در این حوزه، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، این جلسه یا حضور رئیس ، مسئول روابط عمومی ، مسئول صیانت از حقوق شهروندی دانشکده و ارزیابان حوزه صیانت دانشگاه یکشنبه 10 تیرماه 1403در دفتر ریاست برگزار شد.

هر ساله تیم بازرسی با هدف اقدامات و عملکرد مورد انتظار دانشگاه با اولویت تکریم ارباب رجوع توسط شاخصه ها و دستورالعمل های خود، وضعیت دستگاه های اجرایی در تکریم ارباب رجوع را در سطح دانشکده ها و بیمارستان ها، مراکز تحقیقات و... دانشگاه را مورد بررسی قرار می دهد. علیزاده و ندیری از کارشناسان حوزه صیانت از حقوق شهروندی  و تکریم ارباب رجوع دانشگاه  با حضور در دانشکده در جریان فعالیت های انجام شده در حیطه شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در سال 1402 قرارگرفتند. 

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از شاخص ها و دستورالعمل های صیانت، به سوالات ارزیابان در راستای اجرایی سازی شاخص های صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع دانشکده بر طبق شاخص‌های کمیته پاسخ داده شد.
در پایان ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از ساختمان های پرستاری، مامایی، واحدهای اداری و مالی، اداره آموزش، وب سایت، بوفه، سلف سرویس و امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 270151
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی