• تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 14:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت پرستاری از بیمارستان فارابی

با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی و با هدف آشنایی با مدیریت بحران در نظام سلامت، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت پرستاری دانشگاه از این بیمارستان بازدید کردند.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت پرستاری این دانشگاه با هدف آموزش و  آشنایی هرچه بیشتر با مدیریت بحران در نظام سلامت ظهر یکشنبه 16 آبان 1400 با همراهی دکتر زهرا عباسی، عضو هیئت علمی و کمیته مدیریت حوادث و بلایا و HSE دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه، از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کردند.
علی اکبر عسگری، مسئول مدیریت بحران بیمارستان فارابی در این بازدید با معرفی بیمارستان فارابی و مدیریت بحران این مرکز به بیان سیاست ها و خط مشی ها در زمینه مدیریت بحران در حوادث و بلایا پرداخت. بررسی مخاطرات احتمالی موجود در بیمارستان ، اقدامات پیشگیرانه، تمرین های عملیاتی و معرفی لوازم حفاظت فردی و اطفا حریق موضوعات دیگری بود که در این بازدید توسط مسئول مدیریت بحران بیمارستان مطرح شد.
در ادامه نیز بازدید کنندگان با حضور دردرمانگاه اورژانس، مدیریت بحران،  مرکز تلفن و تصفیه خانه فاضلاب این مرکز از نزدیک با نحوه اجرای نکات ایمنی و  فرماندهی و مدیریت عملیات در مواقع بحران در این واحدها آشنا شدند.

 
  • گروه خبری : مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 253385
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی