متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/16 - 11:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 79
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

از دانشجویان فعال کمیته دانشجویی مرکز توسعه آموزش دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر شد

در نشست ارائه گزارش عملکرد کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور رئیس، معاون آموزشی و مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده برگزار شد، از فعالان این کمیته تقدیربعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه که یکشنبه 15 مهر 1403 در سالن شورای یک برگزار شد، دکتر زهرا بهبودی مقدم مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده هدف از تشکیل این نشست را ارائه گزارش عملکرد کمیته  دانشجویی دفتر توسعه آموزش و تقدیر از فعالان این حوزه دانست .

دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان پویا، خلاق و توانمند در عرصه فعالیت های آموزشی و پژوهشی، بیان کرد: تعیین مسیرها و هدف‌های دقیق و درست است که به انسان کمک می‌کند تا برای دستیابی به افق هایی فراتر اهتمام ورزد و با سخت‌کوشی و پشتکار در برابر چالش‌ها و ناکامی‌ها با انگیزه و اراده به تلاش خود ادامه دهد.

رئیس دانشکده با تاکید بر اینکه در بطن همه امور زندگی و حرفه ای خود اخلاق مداری و رضایتمندی خدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهید تا برکات مادی و معنوی آن در زندگی تان نیز سرازیر شود، بیان کرد: با این نگاه است که مسیر فراگیری دانش ، مهارت و پیشرفت، همواره باز است و موانع پیش رو مرتفع می شود . آنچه را که فرا گرفته اید سخاوتمندانه به دیگران یاد دهید و از رفتار و منش افراد متخصص، حرفه ای و اخلاق مدار الگو بگیرید و آن صفات را در خود بپرورانید تا به عنوان فردی توانمند در دانش و مهارت خود نقش آفرینی کنید.

دکتر غیاثوندیان خطاب به دانشجویان گفت: احترام به اساتید به معنای درک و قدردانی از دانش، تجربه و زحماتی است که آنان برای آموزش و راهنمایی دانشجویان متحمل می‌شوند و در اختلاف نظرها و دیدگاه ها نیز باید این جایگاه اساتید محفوظ بماند.  در کلام نقادانه با اخلاق مداری حرمت افراد را حفظ کنید و بدون نقض اخلاق، انتقادات خود را در کنار نظرات و پیشنهادات و راهکارها به شکل مفید و سازنده بیان کنید. با رعایت این اصول، کلام نقادانه می‌تواند به بهبود روابط و ارتقای عملکرد افراد و گروه‌ها کمک کند و فضایی مثبت و سازنده را ایجاد کند این نوع کلام از نظر ماهیت، با انتقادهای تخریبی و ناسالم تفاوت دارد و هدف آن، بهبود و ارتقای وضعیت موجود است.

دکتر شهزاد پاشایی پور معاون آموزشی دانشکده ضمن تبریک به ایده های خلاقانه ، همت و پشتکار دانشجویان در مسیر دانش و پژوهش، بیان کرد: توانمندی ها و قابلیت های خوبی در شما نهادینه شده است که با قرارگیری در مسیر درست و شناخت این استعداد ها می توانید  در مسیر فتح قله های علم گام های بلندی را بردارید و در پیشبرد مرزهای دانش پیشتاز باشید، از بستر مناسب دانشکده و تخصص و تجربیات اساتید برای پروراندن استعدادها ، خلاقیت و نوآوری های خود  استفاده کنید و برای تحقق یافتن آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.

دکتر پاشایی پور با اشاره به کسب دانش و مهارت های همه جانبه ی درون حرفه ای و بین حرفه ای بیان کرد:  از اینکه در حوزه های مختلف آموزشی پژوهشی  و بین الملل سازی فعالیت دارید و در زمینه های  بین رشته ای و بین دانشگاهی حرکت می کنید بسیار ارزشمند است، امید است با این رویکرد و اهتمام در مسیر علم و علم آموزی و نشر آن  بیش از پیش موفق باشید. وی همچنین از سرگیر ی فعالیت نشریه رایا و  منتشر شدن فصل چهارم آن را یک حرکت پویا و نوید بخش دانست و  از تلاش دانشجویان و مدیر دفتر توسعه قدردانی کرد.

در این نشست امیر محمد چکنی دبیر کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده گزارشی از معرفی و ساختار کمیته ، برنامه های انجام شده ، فعالیت های در حال اجرا و  طر ح های آتی این کمیته ارایه داد.

در پایان این نشست نیز  از فعالان کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش با اهدای لوح تقدیر شد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت آموزشی,دفتر توسعه آموزش
  • کد خبر : 279991
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه