اعضاء هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

رییس دانشکده 
دکتر شهرزاد غیاثوندیان

 

 
معاون دانشجویی و فرهنگی
دکتر فاطمه حاجی بابایی
معاون آموزشی
دکتر شهزاد پاشایی پور
معاون پژوهشی
دکتر مهرناز گرانمایه
معاون بین الملل
دکتر آرپی مانوکیان
معاون اداری و مالی
دکتر شهرزاد غیاثوندیان
  • تاریخ انتشار : 1401/04/01 - 22:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نشست مشترک مسئولان دانشگاه سبطین و دانشکده پرستاری و مامایی پیرامون نحوه استقرار رشته پرستاری و مامایی در آن دانشگاه

جلسه‌ای با محوریت بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی مسائل راه اندازی رشته پرستاری و مامایی در دانشگاه سبطین در کربلا با حضور رئیس و معاون علمی دانشگاه سبطین، هیئت رئیسه ، مدیران و مسئولان گروه ها و واحدهای آموزشی دانشکده چهارشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای جلسه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی ضمن خیر مقدم به حاضرین، با اشاره به آغاز به کار شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا در آینده ای نزدیک گفت: پیشرو بودن در حوزه بین‌المللی‌سازی، یکی از اولویت‌های برنامه چهارساله معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین دانشکده پرستاری و مامایی می باشد که دانشگاه سبطین در کربلا بعنوان یک دانشگاه بین المللی مورد توجه و تمرکز مسئولان می باشد.
رئیس دانشکده بیان کرد: رشته پرستاری ومامایی جز دو رشته ای است که مورد استقبال و مطالبه طرف عراقی بوده و این جلسه در واقع به منظور بررسی راهکارها و رفع ابهامات برای عملیاتی سازی هر چه سریعتر این دو رشته دراین دانشگاه با حضور دکتر شریعتی برگزار شده که ایشان با تجربیات فراوان وعقبه درخشان در هر جایگاهی قرار گرفته اند، توانستند فعالیت های ماندگاری را انجام دهند و امیدوارم حضورشان در این حوزه نیز منشا خیر و برکت فراوان باشد.
در ادامه دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر شریعتی در این جلسه به برگزاری جلسات داخلی دانشکده پیرامون برنامه ریزی و چگونگی فعالیت در دانشگاه سبطین اشاره کرد و گفت: در این جلسات سوالات و ابهاماتی  وجود داشته که قصد داریم با هم اندیشی با مدیران دانشگاه سبطین راهکارهایی را پیدا کنیم  که در تصمیم‌گیری و اجرای برنامه دانشکده کمک کننده باشد.
دکتر شهسواری ضمن قدردانی از فرصت ایجاد شده برای اساتید در راستای آموزش زبان عربی در کالج بین الملل دانشگاه از همت و تلاش اساتید دانشکده برای آشنایی با فرهنگ و زندگی اجتماعی در کشورعراق نیز سخن گفت و در ادامه سوالات دسته بندی شده را جهت بحث و تبادل نظر ارائه داد.
دکتر محمد شریعتی قائم مقام ریاست دانشگاه سبطین نیز بیان کرد: در کشورمان علی رغم تلاش های متعدد و پیوسته توسط دانشگاه‌های موجود  تا به امروز هیچ دانشگاهی نتوانسته است یک شعبه بین الملل رسمی را در خارج از کشور دایر کند که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی تهران مفتخر است  که اولین شعبه بین الملل یک د انشگاه ایرانی را به طور رسمی و طی مراحل قانونی و مجوز های کسب شده از شورای گسترش آموزش راه اندازی کند.
دکتر شریعتی بیان کرد رویکرد ما در بین المللی سازی، عملیاتی کردن شعار "پاسخگویی اجتماعی" است که بتوانیم با ارتقاء توانمندی های حرفه ای و علمی جامعه آنان را نیز از نظر سلامت ارتقا دهیم.
وی ضمن اشاره به پیچیدگی و سختی های پیشرو در این مسیر گفت: استقرار شعبه بین الملل دانشگاه زحمات زیادی را به همراه داشته که تا حد توان تلاش کردیم موانع را مرتفع سازیم و امیدواریم با همیاری اعضای این مجموعه بتوانیم به سمت پیشبرد اهداف سازمانی حرکت کنیم.
دکتر شریعتی در خصوص بازدید های به عمل آمده از دانشگاه سبطین ابراز امیدواری کرد که عملیات عمرانی  و تجهیزات مورد نیاز برای شروع  فعالیت های آموزشی در دانشگاه به خوبی نهایی شده و عملیات عمرانی جهت اختصاصی سازی ساختمان های دانشکده پرستاری و مامایی و توانبخشی نیز اجرایی می گردد.
در ادامه دکتر شفیعی معاون علمی دانشگاه سبطین نیز به سوالات و ابهامات مدیران و مسئولان گروه ها و واحدهای آموزشی پاسخ داد و درباره هر یک از سوالات و موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر شد و راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت آموزشی
  • کد خبر : 251488
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی