اعضاء هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

رییس دانشکده 
دکتر شهرزاد غیاثوندیان

 

 
معاون دانشجویی و فرهنگی
دکتر فاطمه حاجی بابایی
معاون آموزشی
دکتر شهزاد پاشایی پور
معاون پژوهشی
دکتر مهرناز گرانمایه
معاون بین الملل
دکتر آرپی مانوکیان
معاون اداری و مالی
دکتر شهرزاد غیاثوندیان
  • تاریخ انتشار : 1401/11/18 - 09:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 12
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انتصاب دکتر نسرین نیک پیما به سمت مدیر گروه آموزشی پرستاری بهداشت جامعه و سالمندی / قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر شهزاد پاشایی پور

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، طی حکمی دکتر نسرین نیک پیما را به سمت مدیر گروه آموزشی پرستاری بهداشت جامعه و سالمندی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، متن حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکترنسرین نیک پیما
دانشیارمحترم گروه آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی


با سلام و احترام
پیشرفت و ارتقاء جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعالیت هدفمند گروه های آموزشی است که با بهره مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. در این راستا به استناد آیین نامه  جامع مدیریت دانشگاه ها و دستورالعمل "فرایند پیشنهاد مدیران گروه های آموزشی به رئیس دانشگاه " مصوب 1392/9/10 و اصلاحیه دستورالعمل مصوب 1396/11/29 شورای دانشگاه، با توجه به نظرسنجی انجام شده و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده پرستاری و مامایی  سرکار عالی را به سمت مدیر گروه آموزشی پرستاری سلامت جامعه و سالمندی منصوب می نمایم.
انتظار می رود در طول دوران مدیریت،  با برنامه ریزی و استفاده بهینه از کلیه منابع و بهره مندی از توان اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز آن گروه، علاوه بر وظایف در آیین نامه مدیریت دانشگاه ها، موارد ذیل مورد پیگیری جدی حضرتعالی قرار گیرد:

برنامه ریزی در مسیر تحقق برنامه ۴ ساله دانشگاه
تلاش جهت حفظ و ارتقای جایگاه برتر دانشگاه در حوزه آموزش و تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفیت آموزش با هدف تربیت دانشجویان عالم، محقق و متعهد به اصول حرفه ای
همکاری جدی با دانشکده در زمینه اجرای برنامه‌های توسعه در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی با تاکید بر ارتقای کیفیت در تمام سطوح
همراهی و هماهنگی با سایر گروههای آموزشی دانشگاه در ارتقاء آموزش و پژوهش
فراهم آوردن زمینه های تحقیقات هدفمند و کاربردی در گروه
برنامه ریزی و بسترسازی مناسب برای حرکت در جهت بین المللی سازی دانشگاه
جذب اعضای هیئت علمی عالم و متعهد اصول حرفه‌ای
ارائه گزارش عملکرد سالانه همراه با برنامه توسعه ای و اعلام نیاز نیروی انسانی و منابع ضروری
اجرای وظایف فوق بدون شک باعث رشد گروه خواهد بود و دانشگاه را در مسیر ارتقاء و تعالی یاری خواهد کرد.ضروری است زمان ارسال گزارش منظم یکساله به رئیس محترم دانشکده در مورد پیشرفت امور، زمینه ارائه بازخورد مناسب و کمک به ارتقاء گروه را فراهم آورید. توفیق سرکار عالی و کلیه اعضای محترم هیئت علمی و همکاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه



متن پیام تقدیر به شرح زیر است: 

سرکار خانم دکتر شهزاد پاشایی پور
دانشیار محترم دانشگاه


با سلام و احترام
مسئولیت‌پذیری و همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اداره امور اجرایی بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است. لازم می‌دانم از تلاش و خدمات ارزشمند سرکار عالی در زمان تصدی مدیریت گروه آموزشی پرستاری بهداشت جامعه و سالمندی طب پرستاری و مامایی که نتایج پربار در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روز افزون مسئلت کنم. امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجربه و توانمندی های ارزنده شما بهره مند گردد.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : پرستاری سلامت جامعه و سالمندی,حوزه ریاست
  • کد خبر : 249039
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *