• تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 10:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمدید مهلت فراخوان اولین جشنواره دانشگاهی فانوس تامز دانشگاه علوم پزشکی تهران

فراخوان اولین جشنواره دانشگاهی فانوس تامز دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت که با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود، تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، جشنواره فانوس تامز (فناوری، ایده های نوین و سرگمی) در دانشگاه علوم پزشکی تهران ویژه دانشجویان و کارکنان برگزار خواهد شد.

این جشنواره دانشجویی و کارمندی با هدف شناسایی و فراهم نمودن بستر رشد و هدایت استعدادها، خلاقیت ها و توانمندی های فردی و گروهی دانشجویان و کارمندان به عنوان ارکان ارزشمند دانشگاه است. مفاهیم اصلی این جشنواره؛ خلاقیت و نوآوری است که نقش بسیار مهمی در سوق دادن دانشجویان و کارمندان به سوی جامعه و نیازهای آن و به کارگیری خلاقیت ها و نوآوری، خواهد داشت.
ایده برگزاری این جشنواره توسط دانشجویان دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت مطرح شد که برگرفته از مجموعه ارزشمند TED در سطح بین المللی است.
این جشنواره با محوریت چالش های بهداشتی و سلامت جامعه در بهمن ماه 1402 برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه بود و با توجه به درخواست های فراوان تا ۱۵ دی ماه تمدید شد. علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت جشنواره اینجا مراجعه کنند.
توضیح اینکه آدرس و تلفن دبیرخانه دائمی جشنواره: دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران است و برای ارتباط با دبیرخانه می توانید با تماس 02142933268 تماس و یا به ایمیل Tedtums@gmail.com سئوالات خود را ارسال کنید.
برای دریافت پوستراینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 255439
حسین اکبریان
تهیه کننده

حسین اکبریان