• تاریخ انتشار : 1401/09/09 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ویژه برنامه هیئت دانشجویی حضرت زینب (س) به مناسبت روز پرستار در دانشکده پرستاری و مامایی

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ویژه برنامه روز پرستار، توسط هیئت دانشجویی حضرت زینب (س) سه شنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۱ در سالن استاد دکتر مداح دانشکده برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی ویژه برنامه روز پرستار با حضور رئیس، معاون دانشجویی فرهنگی، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده برگزار شد که همچنین پروانه عسگری دانش‌آموخته پرستاری دانشکده و دانشجوی نمونه کشوری سال ۱۴۰۱ و حجت الاسلام غزالی از مدعوین این مراسم  بودند.
در ابتدا طلیعه برنامه با قرائت قرآن کریم توسط دانشجوی قاری همراه بود که در ادامه عسگری ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار به جایگاه حرفه ی پرستاری اشاره  و بیان کرد با ارزش ترین اثری که انسان در این دنیا از خود بر جای می گذارد عشق است و این موهبت حقیقتا با حرفه ی پرستاری عجین شده که در دوران پرفراز و نشیب کرونا تجلی ظرفیت‌های پنهان پرستاری و عشق به بیمار و مراقبت از او به خوبی نمود پیدا کرد. مراقبت و پرستاری از بیماران صرفاً مراقبت جسمانی نیست بلکه مدیریت، احساسات، ارتباطات، بعد روانی و معنوی بیمار نیز بخشی از روند بهبودی او را نیز شامل می‌شود که پرستاران با توانمند کردن خود در تمام ابعاد می توانند به عنوان پایه های نظام سلامت و بزرگترین عضو درمان در حرفه‌ ی پرستاری خوش بدرخشند.
سپس با اجرا متفاوت و متنوع حجت الاسلام غزالی و پخش کلیپ های مناسبتی برنامه ادامه یافت و ضمن برگزاری مسابقه بین حاضرین،  به نام های زینب نیز هدایایی اهدا شد، همچنین در پایان برنامه نیز به قید قرعه به حضار جوایزی داده شد.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 249674
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *