• تاریخ انتشار : 1402/08/11 - 07:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 603
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم تودیع و معارفه‌ی مسئولان بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس، معاونان آموزشی و دانشجویی و فرهنگی، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشکده و مسئولان حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن شورای یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده ضمن قدردانی از زحمات ارزنده مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی در مسیراحیای اندیشه‌های انقلابی و قرآنی در بین دانشجویان، بیان کرد: همانطور که بسیج یک قشر سرآمد است، فعالیت بسیج دانشجویی نیز ارزشی و ماندگار است و دانشجویان این حوزه نسبت به دانشجویان دیگر رسالت سنگین‌تری بر دوش دارند و همانگونه که  همراستا برای حفاظت از آرمان‌های نظام و انقلاب و دین فعالیت می‌کنند باید در تمام عرصه‌های علمی، تحصیلی، اجتماعی شاخص باشند که همین عامل باعث تاثیرگذاری مثبت بر سایر دانشجویان می شود، نگاه جامعه به این قشر نگاهی متفاوت است و به آنان به عنوان یک الگو نگریسته می شود.

وی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت: در ایجاد توسعه گروه‌ها و شبکه‌های بسیج دانشجویی با اعضایی که تعلق خاطر به اسلام و دین و نظام داشته باشند اهتمام ورزید و با تلاشی مضاعف در مسئولیت خطیر خود  در راه دفاع  از آرمان‌های انقلاب و میهن خود ایفای نقش کنید.

حجت الاسلام مصطفی شیرعلی پور رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده از فعالیت‌های خالصانه انجام شده بسیج دانشجویی قدردانی و بیان داشت: دفاع تمام قد از اسلام، انقلاب اسلامی و تحقق نظام اسلامی از دیگر ویژگی‌های بسیج دانشجویی است که تاکنون در این عرصه به خوبی درخشیده‌اند و امیدواریم که ادامه مسیر را نیز در زمینه رشد و  بالندگی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی پیش ببرند.

دکتر فاطمه حاجی بابایی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده ضمن قدردانی از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید بسیج دانشجویی بیان کرد : بسیج امانتی است که در دست شما سپرده شده که باید با تمام قوا امانتدار خوبی باشید و آن را با پویایی هرچه بیشتر به نسل بعدی انتقال دهید. دانشجوی بسیجی به عنوان نمادی از بسیج باید رفتار، گفتار و سکنات شایسته‌ای داشته تا به عنوان یک الگو در جامعه اثرگذار باشد. بسیج دانشجویی باید برای جلوگیر ی از حرکت فرسایشی، در هم افزایی تعاملات و ارتباطات با دیگر تشکل‌های دانشجویی تلاش مجدانه ای داشته تا بتواند در این مسیر حرکت رو به رشدی داشته باشد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات حمید انوری و مینا بیگدلی مسئولان سابق بسیج دانشجویی برادران و خواهران دانشکده تجلیل و برای امیرکمالی و فاطمه السادات رضوی به عنوان مسئولان جدید بسیج دانشجویی  برادران و خواهران دانشکده، آرزوی موفقیت کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 250285
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *