• تاریخ انتشار : 1399/04/01 - 13:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش به بیمار

جلسه هماهنگی هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش به بیمار یکشنبه اول تیرماه 1399 برگزار شد.

جلسه هماهنگی هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش به بیمار یکشنبه اول تیرماه 1399 با حضور دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس جشنواره، دکتر حسن برکتی دبیر اجرایی ، دکتر مؤمنی دبیر علمی، مهندس شیری (کارشناس IT بیمارستان امام) و اعضای کمیته اجرایی برگزار شد.
در ابتدا دکتر برکتی با اشاره به برگزاری هشتمین سمپوزیوم خودمراقبتی و پنجمین جشنواره ملی خود مراقبتی در دوم مرداد ماه سال جاری مصادف با  Internatonal Self Care Day گفت: جشنواره مصادف با روز جهانی خودمراقبتی و هم زمان با هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره ملی با هدف تشویق و ترویج فرهنگ خود مراقبتی، آگاهی بخشی و ارتقای آموزش بیمار در سطح ملی برگزار می شود. 

دکتر مؤمنی نیز برگزاری جشنواره را وابسته به سه عامل دست اندرکاران اجرایی، شرکت کنندگان و جوایز دانست و گفت: با توجه به این که این جشنواره در سطح ملی برگزار می شود از بالاترین درجه برخوردار است.  مجازی بودن نباید از ارزشش آن کم کند.
وی با تاکید بر اهمیت این جشنواره؛ اطلاع رسانی مناسب را به عنوان کلید اساسی دانست و بر برخورداری از مشارکت حداکثری تاکید کرد. 

هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره خود مراقبتی و آموزش به بیمار دوم مرداد ماه 1399 مصادف با 23 جولای روز جهانی خود مراقبتی (International Self Care Day)  برگزار می شود.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 256562
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی