• تاریخ انتشار : 1402/07/01 - 09:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 355
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی 1402 آغاز شد

رئیس اداره رفاه و تعاون مدیریت امور دانشجویی از آغاز ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، زیبا فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان گفت: متقاضیان دریافت وام ازدواج می توانند از شنبه ۱ مهرماه تا یک شنبه 30 مهرماه 1402 با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اینجا درخواست خود را ثبت کنند.
وی افزود: وام ازدواج به دانشجویان دوره روزانه غیر شهریه ﭘرداز که در حال تحصیل، عقد رسمی کرده اند، برای یک نوبت و حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقد نامه دائم محضری و سرانه 250 میلیون ریال پرداخت می شود و طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، و این وام به افرادی که تاریخ عقدشان از یکم مهرماه 1401 به بعد باشد، در نظر گرفته خواهد شد.
فولادی در خصوص اعطای وام به زوج ها گفت: تنها در صورتی که زوج ها دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد.
توضیح اینکه، مدارک لازم برای درخواست وام ازدواج شامل: ثبت نام در پرتال، فرم درخواست دارای مهر و امضا آموزش، تعهد محضری، حکم ضامن، حساب جاری سراسری تجارت، صفحه ی اول و دوم شناسنامه زوجین به همراه کارت ملی و کپی عقدنامه است که دانشجویان با مراجعه به امور دانشجویی دانشکده محل تحصیل مدارک خود را ارائه کنند.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 246678
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *