• تاریخ انتشار : 1401/04/01 - 23:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 11
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

گزارش جشن یکپارچه دانش آموختگان در جلسه هیئت رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

تجلیل از خدمات معاون پیشین اداری - مالی دانشکده در جلسه هیئت رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده با قدردانی از حضور پر خیر و برکت آقای محمود معصومی در مدت حضور حدود یکسال در دانشکده پرستاری و مامایی تلاش های ارزشمند و هوشمندانه و پایه گداری کارهای ماندگار ایشان را ستود و افزود: ایشان در طول تصدّی این مسئولیت خطیر منشاء خدمات شایانی برای همکاران و مجموعه دانشکده بودند و امور را مدبرانه و صبورانه پیگیری کرده و شخصا در کنار ایشان درس مدیریت می آموختم  و آرزومندم در سمت جدید در حوزه کلیدی مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه نیز همچنان از تجربیات و دانش ایشان در حوزه های مختلف بهره مند گردیم و همچنان دانشکده از حمایت های ایشان بهره مند باشد.
دکترشهرزاد غیاثوندیان معاون اداری و مالی جدید دانشکده، نیز در ادامه با بیان اینکه جدائی آقای معصومی از دانشکده موجب خسران خواهد بودچرا که همه همکاران از حسن نیت ایشان در انجام امور محوله در حوزه معاونت مالی و اداری تحت مدیریت ایشان بسیار خرسند و راضی بودند و البته خدماتشان از صدقات جاریه است و برکات و آثار این خدمات در حال و آینده نمایان خواهد شد.
دکتر غیاثوندیان افزود: امید آن دارم که ما نیز ادامه دهنده این مسیر در ریل گذاری های قبلی باشیم و بتوانیم خدمات قابل وصف برادر ایمانی جناب آقای معصومی را در اختیار همکاران عزیز قرار دهیم. در حقیقت در این جلسه من حامل پیام تشکر همکاران حوزه اداری- مالی دانشکده نیز هستم.
دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده نیز با قدردانی از عملکرد ارزنده آقای معصومی به بیان برخی خصوصیات بارز اخلاقی ایشان پرداخت و گفت: هرچند دوره حضور ایشان در دانشکده کوتان مدت بود امّا تأثیرگذاری عملکرد و رفتار اخلاقی و سازمانی ایشان به گونه ای نمود داشت که تقریباً امورات با کمترین مشکلی پیش می رفت. بنده نیز به نوبه خود توفیقات بیشتر در سمت جدید را برای ایشان آرزومندم.
دکتر گرانمایه معاون پژوهشی دانشکده نیزبا تشکر از زحمات  آقای معصومی، افکار نوآورانه در زمینه استفاده از امکانات به نفع ارتقاء و بهبود عملکرد دانشکده را از خصوصیات مدیریتی ایشان برشمرد و افزود: نحوه مدیریت ایشان موجب شده بود تا ارزش افزوده و بازدهی فرایند ها در زمان کوتاه مشخصّه اصلی آن باشد و از آن جمله می توان به حل مشکل بودجه خرید کتاب که از مسائل ضروری بود، اشاره کرد.
محمود معصومی معاون پیشین اداری - مالی دانشکده نیز پس از شنیدن بیانات اعضای هیأت رئیسه، در سخنانی گفت: احساسم این بود که شروع کارم از دانشکده بوده و پایان کارم نیز دانشکده خواهد بود، اما تقدیر بر این بود که ابلاغ بنده برای جای دیگری صادر شده، اما با این وصف مدت حضور بنده در دانشکده برایم بسیارلذت بخش بوده و از اینکه درخدمت همکاران بوده ام، خداوند را شاکر هستم. دانشکده برای من پر از لحظات و  تجارب افتخار آمیز بود و در کنار همکاران بودن برایم لذت بخش بود.
معاون پیشین مالی و اداری دانشکده افزود: در نبود شما همکاران در تمام موقعیت ها و جلسات از مواضع دانشکده با تمام وجود دفاع کرده و همچنان در خدمت دانشکده خواهم بود.
در ادامه جلسه فاطمه رحیمی کیان مسئول دانش آموختگان دانشکده گزارشی از برگزاری جشن یکپارچه فارغ التحصیلان دانشگاه که در تاریخ ششم مراد ماه سال جاری در محوّطه دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود ارائه و افزود: این مراسم برای دانش آموختگان فارغ التحصیل از اول مهرماه 1400تا پایان شهریور 1401 در نظر گرفته شده و دانشجویان بعد از ثبت نام در سامانه از ابتدای تیرماه، با پرداخت هزینه کمی به همراه خانواده می توانند در این مراسم شرکت نمایند. لازم به ذکر است در این مراسم از یک استاد برگزیده و سه دانشجوی برتر از هر مقطع تحصیلی تجلیل به عمل خواهد آمد.
دستورالعمل "راهنمای پوشش حرفه ای" مصوّب 25/03/1393 شورای دانشگاه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای اجرائی و عملیاتی شدن آن از طرف اعضاء بررسی شد و موضوع تدریس رعایت پوشش حرفه ای در سرفصل درس "اصول و فنون پرستاری" مطرح و در این باره پیشنهاداتی نیز ارائه شد.
همچنین دستورالعمل "اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در حیطه معاونت آموزشی مطرح و موارد و مصادیق آموزشی و اداری آن مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان موضوع ایجاد کلینیک آموزش پرستاری و ارائه خدمات مشاوره ای پرستاری و مامائی نیزتوسط اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 251491
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی