• تاریخ انتشار : 1400/12/21 - 09:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین نکوداشت تجلیل و تقدیر از بازنشستگان سال 1400 در دانشکده پرستاری و مامایی

مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات و خدمات سی ساله جمعی از کارکنان بازنشسته دانشکده پرستاری و مامایی شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در سالن دکتر مداح برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی همزمان با اعیاد پرخیر و برکت شعبانیه مراسم تکریم 12 نفر از کارکنان بازنشسته دانشکده با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و جمعی از کادردرمان بیمارستان امام خمینی (ره )در سالن دکتر مداح برگزار شد.
در این مراسم دکترعلیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، این مراسم را یک دورهمی صمیمی برای قدردانی از زحمات همکاران عزیزی که سی سال عمر خود را در عرصه خدمت رسانی به دانشکده گذراندند، دانست و گفت: درب این دانشکده همیشه به روی شما همکاران باز است و جایگاه شما همواره در بین اذهان خانواده دانشکده پرستاری و مامایی ماندگار خواهد بود.
دکتر نیکبخت نصر آبادی خاطر نشان داشت: زمان بازنشستگی زمان خوبی است تا با فراغت بیشتر به سلامت و سبک زندگی سالم بپردازید و از زندگی خود لذت ببرید و اهداف جدیدی را متصور سازید که در طول سال‌های اشتغال به کار، فرصتی برای  انجام آنها نبوده است.
در این مراسم مولودی خوانی بمناسب اعیاد شعبانیه توسط مداح اهل بیت انجام گرفت و کلیپی از فعالیت های چندین ساله همکاران بازنشسته پخش شد.
ادای احترام دسته جمعی هیئت رئیسه به بازنشستگان و اهدای لوح یابود پایان بخش این مراسم صمیمانه بود.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 252919
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی