• تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 15:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز ثبت نام اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه نودانشجویان ورودی بهمن 1402

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، برای دومین بار در سال جاری آیین استقبال از نودانشجویان ورودی بهمن را در جوار بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام برگزار می کند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، آیین آغاز سال تحصیلی جدید و مراسم خوش آمدگویی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با دانشگاه برای دومین بار در سال جاری با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، معاونان و اعضای هیئت رئیسه دانشکده ها در جوار بارگاه ملکوتی شمس الشموس (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
این اردوی دانشجویی با حضور همکلاسی ها و هم دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان نو ورود است و امید است خاطرات نیک آن تا پایان تحصیل و پس از آن برای دانشجویان باقی بماند.
برای ثبت نام دانشجویان ورودی 
از کنکور سراسری دوره روزانه (دکتری عمومی، کارشناسی روزانه و شهریه پرداز) به غیر از دانشجویان پردیس بین الملل ورودی مهرماه اینجا مراجعه کنید.
اردو برای همه دانشجویان نوآمده در تمامی رشته ها الزامی است و کارت دانشجویی در اردو تحویل دانشجویان می شود.
توضیح اینکه، برای اطلاع از برنامه های اردو در کانال های بله https://ble.ir/tumsvscab02 یا تلگرام t.me/tumsvscab02 ویژه نودانشجویان عضو شوید.

 

 آیین استقبال از دانشجویان ورودی بهمن 1402 در جوار بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در "مشهد مقدس" از تاریخ 23 لغایت 27 بهمن 1402 برگزار می شود.

 دانشجویان برای تکمیل ثبت نام از 1402/11/08 تا پایان وقت اداری 1402/11/17، با ورود به لینک ذیل در سامانه سیپاد اقدام کنند.

آدرس لینک: https://sipad.tums.ac.ir/dashboard.html?param=sundry+callname=70

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 257981
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی