• تاریخ انتشار : 1398/11/29 - 09:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تکریم بازنشستگان و تقدیر از سه عضو هیات علمی و آموزشی دانشکده

مراسم تکریم بازنشستگان و قدردانی از زحمات و فعالیت های شادان پدرام رازی، دکتر اسماعیل شریعت و الهه نیک زینت متین روز دوشنبه 28 بهمن ماه با حضور اعضای هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی و آموزشی دانشکده برگزار شد.

fه گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در این مراسم که به پاس تجلیل و تقدیر از فعالیت سه عضو هیات علمی و آموزشی دانشکده برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن تبریک ورود به دوره بازنشستگی این مراسم را دورهمی صمیمی به بهانه تکریم و تجلیل از اساتید یاد شده دانست و تاکید کرد: این دانشکده متعلق به همه همکاران و اساتید است و این مراسم به معنای جدا شدن دوستان و همکاران از دانشکده نیست و هر لحظه اراده نمایند قدم آنها بر روی چشمان ماست. این اساتید سال های سال در جهت تربیت دانشجویان این سرزمین فعالیت کرده اند و باعث افتخار دانشکده هستند.
وی خطاب به اساتید بازنشسته گفت: امروز در یک فرم اداری دانشکده را با افتخار ترک می کنید؛ اما جایگاه شما همواره در میان همکاران دانشکده و دانشجویان خواهد بود.
دکتر نیکبخت با یادآوری از دوران مدیریت شادان پدرام رازی در گروه آموزشی داخلی و جراحی، وی را انسانی صبور، مردم دار و اخلاق مدار توصیف و برای وی در دوران جدید آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
وی همچنین از شایستگی حرفه ای و علمی و ویژگی های اخلاقی دکتر شریعت نیز قدردانی کرد و وی را انسانی خوش برخورد و مردم دار توصیف کرد.
مقبولیت در گروه آموزشی و عرصه بالینی و طرح منصفانه انتقادات از ویژگی های برجسته ای بود که وی در توصیف الهه زینت متین بیان کرد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 257122
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی