• تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 09:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از حسن انجام وظیفه و مسئولیت پذیری نیروهای حفاظت فیزیکی و خدمات دانشکده پرستاری و مامایی

از سه عضو نیروهای حفاظت فیزیکی و یکی از اعضای خدمات دانشکده در راستای حسن انجام وظیفه با اهدا لوح قدردانی شد .

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشکده که سه شنبه 18 بهمن ماه 1401 با حضور هیئت رئیسه دانشکده، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اساتید و کارکنان برگزار شد، از حسن انجام وظیفه و مسئولیت پذیری تعدادی از نیروهای واحد حفاظت فیزیکی و یکی از پرسنل خدمات دانشکده با اهدا لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.
دکتر شهرزاد غیاثوندیان معاون امور مالی و اداری ضمن بیان اهمیت مسوولیت خطیر نیروهای حفاظت فیزیکی و حراست، بیان کرد : امنیت و ثبات دانشکده مرهون تلاش و زحمات این همکاران عزیز است که شبانه روزی در امرحراست و حفاظت از اموال دانشکده کوشا هستند که با ایجاد آرامش در مجموعه بستر را برای فعالیت‌های مهم فراهم کنند، درایت و دقت همکاران حفاظت فیزیکی در ایجاد امنیت مجموعه و حفاظت از اموال سازمانی ستودنی است.
وی همچنین از حسن رفتار و حرکت خداپسندانه یکی از پرسنل خدمات در یافتن مقدار وجه نقد و تحویل آن به مسئولان مربوطه دانشکده قدردانی کرد و این حرکت ارزشمند را نشان بر اهمیت کسب رزق حلال این قشر خدوم دانست .
در این مراسم از هوشنگ همتیان، حسن آبادی، حامد تبریزی از نیروهای حفاظت فیزیکی و حسین عباسی از پرسنل خدمات دانشکده با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 249033
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *