• تاریخ انتشار : 1401/02/08 - 11:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

طرح و بررسی مشکلات مرتبط با پارک وسایل نقلیه همکاران و گزارش اقدامات انجام گرفته در جلسه هیات رییسه دانشکده پرستاری و مامایی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده ۷ اردیبهشت ماه 1401 با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و‌مامایی، این جلسه که با حضور مدیر خدمات و مسئول قراردادهای دانشکده برگزارشد، موضوع نحوه واگذاری زمین دانشکده برای اجرای پارکینگ طبقاتی مشترک با بیمارستان امام خمینی(ره) که در حال تکمیل و آماده بهره برداری می باشد، مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رییس دانشکده با اشاره به تماسی که قبل از جلسه هیئت رئیسه  با معاون سابق پشتیبانی دانشگاه داشتند اشاره کرده و از قول ایشان گفتند: "آنچه در مورد نحوه استفاده و بهره برداری طبقات فوقانی پارکینگ در جلسات واگذاری زمین دانشکده است صرفا در حد پیشنهاد بوده ودر آن زمان هیچ تصمیمی برای آن  اتخاذ نشد" و اینجانب را به مدیر دفتر فنی دانشگاه ارجاع داد که طی تماس تلفنی با ایشان همزمان با جریان مباحث در هیات رییسه ایشان ضمن تایید موارد مطرح شده از سوی معاون سابق پشتیبانی دانشگاه به پیشنهاداتی از قبیل ساخت کلینیک ویژه، ساخت تالار اجتماعات و...که در آن زمان از سوی همه ذینفعان مطرح شده بود اشاره کرد و مقرر شد چنانچه صورت جلسه و یا قرار داد مکتوبی در این خصوص موجود است در هفته آتی در اختیار دانشکده قرار گیرد.
دکتر نیکبخت با اشاره به دو مکاتبه انجام شده با رئیس دانشگاه در مورد نحوه استفاده از پارکینگ مشترک بیمارستان و دانشکده از مذاکره با ایشان در دو بار حضور ایشان در دانشکده که آخرین بار آن به تازگی و در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با افطاری خودمانی دانشجویان اتفاق افتاد بر دستور اکید رییس دانشگاه در استفاده از پارکینگ مشترک برای همکاران دانشکده اشاره و بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه تاکید کرد.
رییس دانشکده  ضمن تشکر از همکاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در این فرآیند و مذاکرات انجام شده با رئیس بیمارستان در عین حال از پیشرفت کند صدور مجوز استفاده همکاران دانشکده از پارکینگ مشترک گلایه کرد و خاطر نشان داشت با آگاهی از تکمیل نبودن موارد ایمنی پارکینک همچون اطفای حریق و آسانسور و خروج اضطراری و.... امیدوارند به سرعت شرایط استفاده آسان و راحت همکاران دانشکده از این تسهیل که با در اختیار قراردادن زمین جنوبی دانشکده بنا شده است، با توجه به رویکرد عدالت خواه رئیس دانشگاه و پیشنهاد ارایه شده دانشکده در واگذاری و مدیریت استفاده بخش متناظر آن توسط خود دانشکده فراهم گردد.

در ادامه گزارش بازدید تیم ارزیابی دانشگاه از دانشکده که در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ انجام پذیرفته، مطرح و مورد بررسی اعضاء قرار گفت و مقرر شد توصیه ها و ارائه راهکارهای پیشنهادی در راستای اجرای مصوّبات و توصیه های ابلاغی با  جدیت پیگیری گردد.
درخواست های مطرح شده توسط دکتر زهرا عباسی مسئول مرکز بالینی دانشکده از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مصوب شد تا پیشهادات و توصیه های مطروحه با هماهنگی معاون آموزشی دانشکده اجرائی شود.
همچنین درخواست تأمین بودجه جهت خرید کتب فارسی و لاتین از نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت سال جاری مطرح و مقرر شد معادل بودجه ای که دانشگاه در نظر می گیرد به همان میزان نیز از طرف دانشکده به این مهم اختصاص داده شود.
موضوع تقدیر از اعضای هئیت علمی و هیئت آموزشی در روز استاد، پاداش روز کارگر و تاکید بر تکمیل پروژه آسانسور ساختمان پرستاری و تعویض کلیه لامپ های دانشکده خصوصا کلاسها با لامپ های کم مصرف نیز در جلسه مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 252841
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی