• تاریخ انتشار : 1402/08/30 - 16:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 269
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی

دکتر رامین رحیم نیا: ارائه خدمات پرستاران در همه دوره‌ها به ویژه در بحران کووید ستودنی است

چهاردهمین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت «بررسی مسائل جاری و مشکلات دانشکده پرستاری و مامایی، رفع موانع و ارائه راه‌حل‌های مناسب و ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در دانشکده» برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در نشست 30 آبان 1402شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران که به میزبانی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامیداشت روز پرستار، گفت: با توجه به همزمانی این ایام خجسته و مبارک تصمیم گرفتیم که چهاردهمین نشست شورای معاونت توسعه در این دانشکده تشکیل شود؛ خرسندیم در جمع همکاران دانشکده پرستاری و مامایی حضور داریم، مطمئن هستیم خدماتی که در این دانشکده ارائه می شود در «سطح ملی منحصربفرد» است.
وی با اشاره به اینکه خدماتی که پرستاران در زمان بحران کووید 19 در سطح ملی ارائه کردند، ستودنی است؛ یادآور شد: بدون هیچ گونه چشم داشتی خدمات شایسته ای به هموطنان عزیزمان ارائه دادید که امیدواریم خداوند متعال اجر اخروی را به شما عزیزان اعطا کند. 
دکتر رحیم نیا ضمن ابراز خرسندی از حضور همکاران فعال در دانشکده پرستاری و مامایی؛ تصریح کرد: این جلسات در راستای رفع مشکلات مراکز تابعه برگزار می‌شود؛ امید داریم با پیگیری تیم مدیریتی در معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه این موانع و مشکلات در محل حل شود و اثرات مثبت آن در سازمان ملموس باشد.  
سپس دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن خیرمقدم به دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده دانشکده و ارائه چالش‌های موجود پرداخت و گفت: دانشکده پرستاری و مامایی نیز یکی از یازده دانشکده دانشگاه علوم پزشکی تهران است که سال‌های طولانی در امر تربیت نیروهای متخصص رشته‌های پرستاری و مامایی نقش مؤثری داشته است.
وی با بیان اینکه این دانشکده با برخورداری از دانشجویان ممتاز دوره‌های کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت باروری از ایران و بیش از 10 کشور جهان به همراه بدنه هیات علمی و کارشناسی ممتاز نقش و جایگاه ویژه این دانشکده را دربین تمامی دانشکده های پرستاری و مامایی کشور متمایز کرده است؛ افزود: امید است با تداوم برنامه های عدالت محور، ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش ، توسعه همدلی و همزبانی ، مشارکت عمومی ، چابک سازی و تمرکز زدایی امور، همچنان بزرگی و بلندآوازگی دانشکده تداوم یابد.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در ادامه به موضوعات مشکلات نیروی انسانی، بودجه و پروژه‌های عمرانی از جمله؛ شناسایی منابع درآمدی دانشکده (مدیریت هزینه)، تلاش در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار و مدیریت هزینه، پیشرفت پروژه‌های عمرانی دانشکده، هزینه‌های تحصیلی از معاونت‌های مختلف دانشگاه به دانشکده در غالب (درخواست و ابلاغ و کار مشترک)، استخر شهید توکلی، مشکلات پارکینگ طبقاتی، حدود و سهم مشارکت دانشکده در پروژه مترو ایستگاه مدافعان سلامت، موارد صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌وری در دانشکده در سال 1402، اصلاح قرارداد حمل و نقل دانشجویان، برنامه های آینده دانشکده و ... اشاره کرد. 
توضیح اینکه در چهاردهمین جلسه شورای معاونت توسعه در خصوص موارد مطرح شده اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی و مدیران معاونت توسعه نظرات سازنده و ارزشمند خود را مطرح کردند.
  • گروه خبری : معاونت آموزشی,معاونت دانشجویی فرهنگی,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 251967
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی