• تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 09:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده پرستاری و مامایی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده به مناسبت نوروز 1402 و آغاز فصل بهار و حلول ماه مبارک رمضان ؛ طی پیامی این عید باستانی را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشکده تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، متن پیام تبریک رئیس دانشکده به شرح زیر است:

بهار طبیعت نوید بخش شکفتن شکوفه‌‌ها و رویش جوانه‌هاست و زمینه‌ساز تحول در زندگی مادی و معنوی انسان‌هاست. نوروز این آیین کهن و اصیل ایرانیان همواره پیام آور آینده‌ای بهتر بوده و هست، نوروز و جشن سال نو فرصتی برای تعمق و تفکر برای تحول و رشد شخصی و اصلاح امور کاری و اجرایی است.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیت های ارزشمند همکاران در راستای تحقق اهداف و برنامه های دانشکده، فرارسیدن ایام خوش بهار و سال نو را به همه اساتید، کارمندان، دانشجویان و خانواده دانشکده پرستاری و مامایی تبریک و شاد باش می گویم و  امیدوارم که با بهره گیری از انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان که طلیعه رحمانی این سال نیکوست شاهد سالی همراه با رشد و شکوفایی برای مجموعه دانشگاهیان و عموم مردم عزیز ایران اسلامی باشیم، از خدای سبحان سالی سرشار از موفقیت روزافزون همراه با سلامتی را برای همه عزیزان در تمامی عرصه های  زندگی مسألت می نمایم.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی
رئیس دانشکده

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 248508
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *