• تاریخ انتشار : 1400/10/16 - 10:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 7
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست صمیمانه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان واحدهای مختلف دانشکده

دکتر نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی چهارشنبه ۱۵ دیماه۱۴۰۰، در نشستی صمیمانه با کارکنان واحدهای مختلف دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه دکترعلیرضا نیکبخت نصرآبادی رییس دانشکده ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از نشست مجدد و حضوری با کارکنان بعد از یک وقفه ۲ ساله به دلیل پاندمی کرونا ابراز خرسندی کرد و گفت: این نشست ها در دوره جدید اهمیت بیشتری دارد، چون احتمال کلیشه ای شدن و روتین محوری و کمرنگ شدن فعالیت‌ها در دوره دوم مدیریت افراد بیشتر وجود دارد، لذا باید دوباره با نگاه آسیب شناسانه به گذشته، در جستجوی ساختن آینده ای بهتر باشیم و با طراوت و شادابی و انگیزه بالا و با جلب مشارکت خود شما سازمان را به جلو بریم.
رئیس دانشکده تاکید کرد: همه رده های سازمانی در انجام امور سازمان نقش مهمی دارند و کوچکترین جز آن نیز می تواند برای نقش آفرینی موثرتر دانشکده در آینده تاثیرگذار باشد و اگر بخش کوچکی از یک سازمان بزرگ  همکاری نکند و کار خود را بهینه انجام ندهد، کل سازمان آسیب می بیند.
وی افزود: این جلسه با هدف شنیده شدن صدای شما، صحبت ها، انتقادات و بیان مشکلات و ارایه پیشنهادات و راه کارها تشکیل شده که با نگاهی نقادانه به گذشته طرح های پیشنهادی را برای بهتر شدن و حرکت رو به جلو و آینده نگرانه سازمان ارائه دهید.
رییس دانشکده تاکید کرد: قرار نیست بلافاصله بعد از این نشست ها تغییر و تحولات عظیمی اتفاق بیا‌فتد و مسائل به طور کامل حل شود، اما اراده دانشکده و مدیریت آن تسهیل امور کارکنان و ارتقای انگیزه آنهاست و آنچه در توان داشته باشد برای تحقق مسائل تلاش خواهد کرد و به سمت مطلوب شدن شرایط پیش خواهد رفت.
دکتر نیکبخت با اشاره به هنر مدیریت در سیستم های سازمانی گفت: اصولا مدیران ارشد باید مسیر حرکت برای پیشرفت و انجام امور را هموار نمایند و این تسهیلگری در تمام ارکان سازمان نهادینه شود، البته اهداف تک تک افراد یک مجموعه باید با اهداف سازمان همسو شود و در صورت عدم هماهنگی و نا همسو بودن می تواند مانع حرکت رو به جلوی سازمان شود.
در ادامه کارکنان واحدهای آموزش، پژوهش، دبیرخانه و امور اداری،حسابداری، فرهنگی- دانشجویی، مجله حیات، شبکه انفورماتیک ،کتابخانه، تحصیلات تکمیلی .....و در مورد مسائل و مشکلات خود اهم از: افزایش میزان سرانه اضافه کاری و کارانه و نحوه پرداخت عادلانه و نه مساوی، تجهیزات لازم جهت جایگزین کردن اقلام فرسوده و استاندارد بودن اجناس خریداری شده مطابق قواعد ارگونومی، ارتقاء پست سازمانی، خدمات طب کار رایگان برای کارکنان، کمبود نیروهای انسانی در واحدهای مختلف دانشکده، بحث و تبادل نظر کردند.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت اداری مالی
  • کد خبر : 253139
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی