• تاریخ انتشار : 1401/12/23 - 10:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

قدردانی از فعالان واحد معاونت بین الملل دانشکده پرستاری و مامایی

نشست صمیمانه رئیس و معاون بین الملل دانشکده با رابطین این واحد، در راستای قدردانی از تلاش ها و زحمات آنان در طول یکسال برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی  نشست صمیمانه رئیس و معاون بین الملل دانشکده و جمعی از اساتید و رابطین وکارشناسان واحد بین الملل به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات بی شائبه فعالان این واحد دو شنبه 22 اسفند ماه1401 در سالن شورای یک برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، ضمن تشکر از تلاش های موثررابطین واحد بین الملل گروه ها در راستای اهداف دانشکده، بر پویایی سازمانی تاکید کرد و گفت: اگر در مسیر کاری خود هر روز ایده های جدیدی نداشته باشیم، حتما با شکست مواجه می شویم و یا حداقل در جا خواهیم زد که این در جا زدن هم نوعی ایستایی و شکست است که این می تواند برای یک سازمان مخرب باشد، باید با انگیزه و خلاقیت در پیش برد و پویایی سازمان تلاش کرد.
دکتر نیکبخت ارتقاء کیفیت تدریس بین الملل  و ارزشیابی تدریس اساتید بین الملل را یکی از برنامه های مهم  در سال ۱۴۰۲ برشمرد که باید بر این موضع با جدیت بیشتر اهتمام ورزید و چالش ها و موانع آن را تسریع کرد.
در ادامه دکتر آرپی مانوکیان معاون بین الملل دانشکده نیزاز تلاش های رابطین و کارشناسان  تقدیر و به اهم دستاوردها و فعالیت های این واحد اشاره کرد.
وی آغاز فعالیت رشته پرستاری در دانشگاه سبطین را حرکت بزرگ و مهم در سطح بین‌المللی برشمرد وهمچنین ایجاد رشته پرستاری انفورماتیک و جذب دانشجو در این رشته را یک افتخار برای دانشکده دانست که توانسته در سطح بین الملل گام های رو به پیشرفتی را بردارد.
دکتر مانوکیان در تکمیل این بخش از سخنانش از بررسی پرونده ۷۴ متقاضی در طول یک سال برای کمیته جذب نیز سخن گفت که ۵۴ متقاضی پذیرفته و ۱۰ نفر ثبت‌نام نهایی را انجام دادند .
همچنین وی برگزاری وبینار های بین المللی و کارگاه‌های حضوری با عناوین چون winter school , How is care   Nursing informaticرا نیز از دیگر فعالیت های این  واحد بیان کرد و آن را یک پیشرفت مطلوب در حوزه بین الملل دانست . وی اذعان داشت این پیشرفت ها و فعالیت های موثر ماحصل یک کار تیمی و تلاش های خالصانه رابطین ،کارشناسان و کارکنان این واحد است.
در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود از فعالان واحد بین الملل دانشکده تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت بین الملل
  • کد خبر : 248528
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *