• تاریخ انتشار : 1398/10/02 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

در آستانه فرارسیدن بلندترین شب سال (یلدا) برگزار شد/ نشست صمیمانه رئیس دانشکده با کارکنان

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده در آستانه فرارسیدن بلندترین شب سال (یلدا) روز شنبه 30 آذرماه با کارکنان دانشکده دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛  در این نشست که عصر روز شنبه 30 آذرماه با حضور رئیس و کارکنان دانشکده برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده این جلسه را نشستی غیررسمی و فرصتی برای دورهمی صمیمی در آستانه شب یلدا دانست.
وی تلاش برای ایجاد رضایت حداکثری در سازمان را از نکات حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما ایجاد رضایت حداکثری است اما قطعا راضی کردن همه در یک سازمان هم امکان پذیر نیست؛ اما باید تلاش کرد که توزیع، افراد راضی در سازمان توزیع نرمال باشد.
وی تصریح کرد: مهم این است که رضایت خاطر 80-90 درصد مجموعه را تامین کنیم، وظیفه ما و شأن حضور ما هم همین است؛ هنر مدیریت این است. 
رئیس دانشکده همچنین گفت: از کارکنان می خواهم تا انتظارات و توقعات برآورده نشده خود را طرح کنند و این قول را می دهم تا جایی که در توان مدیریتی باشد تمام تلاشم را برای تحقق این انتظارات انجام دهم.
رئیس دانشکده با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد پرداختی های اضافه کار و کارانه در جلسه اخیرش با نمایندگان شورای صنفی کارکنان گفت: نگاه ما در پرداخت اضافه کار نگاه عدالت است؛ مساوات به این است که همه افراد به صورت مساوی یک مبلغی را دریافت کنند. الان مبلغ مشخصی به عنوان کف برای همه کارکنان در نظر گرفته شده است و این مبلغ به مدیران واحدها ابلاغ می شود تا بتوانند بنابر صلاحدید خود قدرت مانور روی پرداختی ها داشته باشند.
وی همچنین به توضیح نحوه پرداخت کارانه و تغییرات ایجاد شده در مورد آن پرداخت و اظهار داشت: بودجه کارانه ما بسیار کم است اما تاکید ما این است که به امید خدا این مبلغ افزایش پیدا کرده و از ماه آینده به صورت ماهانه پرداخت شود.
وی بر پرداخت عدالت گونه کارانه به کارکنان تاکید کرد و گفت: عادلانه این است که کسی که مانده و کار کرده باید دیده شود و اگر دیده نشود ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که زمان زندگی و خانواده اش را برای دانشکده هزینه کند.
دکتر نیکبخت بر اهمیت تسری روحیه مثبت و حال خوب در سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: برای من حال تک تک شما و این که چه حسی به دانشکده دارید مهم است. حال خوب 50 تا 60 درصد رضایت از محیط کار است؛ باید تلاش کنیم تا حال خوب را به یکدیگر القا کنیم و از هر بهانه ای برای پیدا کردن حس خوب و حال خوب استفاده کنید.
وی همچنین در ادامه خواستار سازماندهی مشخص و برگزاری انتخابات و رای گیری از کارکنان برای تعیین نمایندگان صنفی و رسمی خود تا پایان سال جاری شد.
عباس نیکبخت، نماینده شورای صنفی کارکنان نیز درخصوص پرداخت کارانه به کارکنان خواستار رفتار مبتنی بر عدالت نسبت به تمامی کارکنان شد و گفت: خواسته ما این است که کارانه در مسیر عدالت قرار گیرد و کارکنان از پرداختی ها رضایت داشته باشند. این مسئله باعث می شود که فضای صمیمی و رضایت حاکم شود.
وی همچنین از برگزاری انتخابات شورای صنفی کارکنان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
تقدیر از کارکنان در روزهای مرتبط کاری چون روز حسابدار، روز کتابدار، روز مهندس و ... از خواسته های مطرح شده از سوی شورای صنفی کارکنان بود که دراین نشست بیان شد و با استقبال رئیس دانشکده روبرو شد.
دکتر نیکبخت همچنین از مسئولین واحدها خواست تا در مورد برگزاری مراسم برای مشاغل تخصصی زیر مجموعه خود پیشقدم باشند. 

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 257185
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی