• تاریخ انتشار : 1399/03/12 - 13:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی روز یک شنبه 11 خرداد ٩٩ با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ابلاغ معاون آموزشی دانشگاه در مورد تداوم فعالیتهای آموزشی دانشگاه در ترم جاری را قرائت کرد و در ادامه تصمیماتی در مورد نحوه برگزاری امتحانات و ادامه روند برنامه آموزشی دروس تئوری و کارآموزی دانشجویان دانشکده در تمامی مقاطع اتخاذ شد.
توصیه به آماده سازی فضای مناسب فیزیکی برای حضور دانشجویان ، کارمندان و اعضای هیات علمی و تدابیر لازم در خصوص نحوه حضور، فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی محیط از دیگر مباحثی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
در ادامه دکتر نیکبخت نصرآبادی با قرائت نامه دکتر پورغریب معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه؛ عدم امکان بازگشایی سلف سرویس های دانشجویی در دانشکده ها را یادآوری کرد.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه پیشنهاد برگزاری مجمع عمومی دانشکده با حضور اعضای هیئت علمی و آموزشی در راستای مشارکت فعالانه در امور مهم دانشکده و تصمیم گیری های راهبردی بود که در این مورد مقرر شد در ابتدا مباحث حقوقی آن بررسی و پس از تائید نهایی اقدام شود.
تخصیص بودجه جهت خرید کتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب و سایر مسائل جاری نیز از دیگرموضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 256566
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی