• تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 10:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی

تمرین عملیاتی مدیریت بلایا، با موضوع تخلیه اضطراری در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تمرین عملیاتی مدیریت بلایا، با حضور مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی و پدافند غیرعامل دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی "کاهش اثرات بلایای طبیعی"، تمرین عملیاتی تخلیه اضطراری در ساختمان معاونت اداری مالی دانشکده با حضور دکتر خورشید وسکویی مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی و پدافند غیرعامل دانشگاه و رقیه چمانی کارشناس مسئول اداره پدافند غیرعامل و اعضای سامانه فرماندهی دانشکده برگزار شد.

در این تمرین بر اساس سناریوی از پیش طراحی شده به فرماندهی دکتر شهرزاد غیاثوندیان و مشارکت بخش‌های عملیات، برنامه‌ریزی، حراست، مالی اداری، تخلیه اضطراری ساختمان معاونت اداری مالی دانشکده با همکاری کارکنان این واحد، انجام شد.

 در پایان تمرین عملیاتی، جلسه Hot Wash، که با حضور اعضای ICF و شرکت کنندگان برگزار شد، دکتر شهرزاد غیاثوندیان بر ضرورت توجه به اقدامات در حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل تاکید کرد و برگزار ی منظم این تمرین ها را لازم و ضروری دانست.

سپس  دکتر وسکویی ضمن قدردانی از برگزاری تمرین فوق به عنوان اولین مانور برگزار شده در دانشکده‌ها در سال تحصیلی جدید، به نقاط قوت و ضعف این مانور پرداخت.

 دکتر عباسی دبیر کمیته مدیریت خطر و پدافند غیرعامل دانشکده ضمن بیان شعار امسال روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی "مبارزه با نابرابری‌ها در جهت دستیابی به آینده تاب آور" از توجه رئیس دانشکده به موضوع مدیریت خطر بلایا و پدافند غیرعامل دانشکده به عنوان یک فرصت، تشکر کرد و سپس نقاط ضعف و قوت این تمرین عملیاتی را جمع‌بندی کرد.

در پایان جلسه حاضرین نظرات و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و پیشنهاداتی در خصوص برگزاری تمرین‌های آتی در جلسه بیان کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست ,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 248151
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *