• تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 13:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بر تدوین برنامه چهارساله آینده در جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی سه شنبه 25 آبان ماه 1400 با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، درابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی ازقران کریم، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده ، رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه را تسلیت گفت.
هاجر محمدیان رئیس امور اداری، گزارشی از وضعیت چارت سازمانی دانشکده، تعداد افراد شاغل در هر حوزه و نحوه عملکرد کارکنان را ارائه داد، وی همچنین برای مدیریت بهینه منابع انسانی پیشنهاداتی بیان کرد.
در ادامه جلسه، نامه ریاست دانشگاه در خصوص تدوین برنامه چهارساله آینده دانشگاه قرائت و راهنمای تدوین برنامه مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و مقرر شد معاونت ها تا قبل از تاریخ اعلام شده برنامه های خود را ارائه کنند.
همچنین نامه ارسالی از سوی معاون آموزشی دانشگاه در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز آموزشی، کمک آموزشی، آزمایشگاهی و اختصاص بودجه به این موضوع نیز قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه طی اعلام حضوری شدن کلاس ها، موضوع غذای دانشجویان، خوابگاه و مطالبات آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقررشد تا قبل از شروع  کلاس های حضوری سیستم های کامپیوتری و تجهیزات کلاس ها با دقت بررسی و عیب یابی شود، همچنین مواردی که مربوط به مرکز IT و درخواست های مدیریت جدید آن واحد بود نیز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
در پایان مقرر شد دکتر خاطره سیلانی معاون بین الملل دانشکده، بعد از هماهنگی های لازم با دانشگاه، زمان شروع کلاس های ترم آینده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشکده را اعلام کند.

 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 253364
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی