• تاریخ انتشار : 1398/12/04 - 11:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برای پنجمین سال متوالی صورت گرفت/ ارزیابی تیم صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی

ارزیابان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه روز شنبه چهارم اسفند ٩٨ از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی:مهندس ناصر ندیری، کارشناس مسئول بازرسی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات دانشگاه،  فاطمه علیزاده کارشناس ارزیابی عملکرد و  شایگان روز شنبه ۴  اسفند ماه با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی در جریان فعالیت های انجام شده در حیطه شاخص های صیانت حقوق شهروندی در سال ٩٨ قرار گرفتند.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با اشاره به فعالیت کمیته صیانت از حقوق شهروندی در دانشکده و کسب رتبه اول در میان دانشکدهای دانشگاه در سال ١٣٩٧ از انجام بازدید های ماهیانه از واحدهای محیطی توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده سخن گفت.
در ادامه شیماسادات عطری، مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده پرستاری و مامایی گزارشی مستند از فعالیت های انجام شده در راستای اجرایی سازی شاخص های صیانت حقوق شهروندی و در محورهای رعایت کرامات انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، اعمال بیطرفانه قوانین و مقررات پرهیز از اعمال تبعیض در نظام ها، فرایندها و تصمیمات اداری، دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات در مرکز، حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد، آگاهی بخشی به موقع از تصیمات و فرایندهای اداری، امکان اظهار نظر آزاد و ارائه پیشنهاد از سوی مردم، مصونیت از شروط اجحاف آمیز در توافق ها، امکان برخورداری اشخاص توانخواه، فراهم کردن امکان رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات، فراهم کردن امکان جبران خسارت وارده احتمالی به مراجعین، اعمال نظارت موثر بر مراکز و موسسات و نهادهای صنفی، راهبری اجرای تصویبنامه صیانت حقوق شهروندی در نظام اداری و اعمال ضمانت اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری ارائه کرد.
ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه در ادامه از ساختمان فضاها و امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.
در این دیدار دکتر فاطمه نوغانی معاون اداری و مالی، هاجر محمدیان رئیس امور اداری، مجید حاتمی مدیر امور عمومی دانشکده و فاطمه غنودی مسئول آموزش کارکنان و مسئول اتوماسیون اداری نیز حضور داشتند.
گفتنی است دانشکده پرستاری و مامایی در سال ١٣٩٧ در رتبه بندی دانشکده های دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی شاخص های حقوق شهروندی در میان دانشکده های دانشگاه شد.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 257064
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی