• تاریخ انتشار : 1399/04/15 - 09:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده به تیم طرح تلفیق آموزش و بالین

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده انتخاب فرایند طرح تلفیق آموزش و بالین به عنوان طرح برتر دانشگاهی در سیزدهمین جشنواره شهید مطهری را به تیم طرح تلفیق آموزش و بالین تبریک گفت.

انتخاب این طرح نوآور و بدیع در سیزدهمین جشنواره شهید مطهری، نقطه عطفی در به بار نشستن بیش از دوسال زحمات همکاران عزیز دانشکده اعم ‌از مدیران گروه، مسئولین لاین ها، اساتید، دانشجویان و همچنین دستیاران آموزش بالینی و همکاران بالین بود.
بدون شک در این فرایند حمایت های همه جانبه معاونت آموزشی دانشگاه، معاونین درمان، مدیران سابق و فعلی پرستاری دانشگاه، مترون ها، سوپروایزرها و به طور خاص سوپروایزرهای آموزشی شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.
ترکیب شوراهای مختلف در سطوح مدیران پرستاری بیمارستان ها، مدیران گروه ها و خصوصا شوراهای دانشجویی که با ارائه بازخوردهای مناسب از بروز افراط و‌تفریط در اجرای این فرایند پیشگیری کردند تا طرح از اهداف خود فاصله نگیرد قابل تقدیرند.
در پایان لازم می بینم از زحمات معاون محترم و جوان آموزش دانشکده و تیم همراه خصوصاً خانم ها دکتر روددهقان، دکتر پورتقی، محمدی نژاد، دکتر صیادی، دکتر ذاکری مقدم و جناب آقای دکتر محمدنژاد تشکر نمایم و همچنین از همراهی بی نظیر سرکار خانم دکترغیاثوندیان، مدیر محترم گروه آموزشی پرستاری داخلی جراحی که با ورود ابتدایی این مسیر را برای دانشکده هموار کردند، خالصانه تشکر نمایم.
بدیهی است به یاری خداوند این مسیر همچنان ادامه دارد و نیازمند تداوم همکاری های همه مدیران، اساتید، دانشجویان، همکاران بالین و همه عوامل مرتبط هستیم.
امید است با رفع تدریجی نواقص احتمالی، این طرح بتواند الگویی عملیاتی برای سایر دانشکده های پرستاری و مامایی کشور باشد.

 
  • گروه خبری : گروه های آموزشی,آموزش مامایی و سلامت باروری,پرستاری سلامت جامعه و سالمندی,پرستاری داخلی جراحی و علوم پایه ,پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان,پرستاری مراقبت های ویژه,مدیریت پرستاری,روان پرستاری,حوزه ریاست ,معاونت آموزشی
  • کد خبر : 256521
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی