• تاریخ انتشار : 1400/07/20 - 09:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای آموزشی دانشکده

جلسه شورای آموزشی سه شنبه 20 مهرماه 1400 برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر شهسواری معاونت آموزشی دانشکده، ضمن تشکر از تلاش همکاران برای اجرای فعالیتهای آموزشی،  با اشاره به ابلاغ رسمی مبنی بر لغو دورکاری و حضور کارمندان بیان کرد: برگزاری کاملا حضوری کلاس ها منوط به ابلاغ دستورالعمل مربوطه از سوی دانشگاه خواهد بود اما فعلا بر طبق آخرین دستورالعمل، کلاس های تئوری بصورت ترکیبی، عملی و بالینی بصورت حضوری خواهد بود.
وی افزود: به محض ابلاغ دستورالعمل از سوی دانشگاه ، برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس ها بصورت حضوری با در نظر گرفتن شرایط کلاس ها و خوابگاه های دانشجویی انجام خواهد شد.
دکتر شهسواری به برگزاری منظم کلاس ها و حفظ نظم آموزشی مطابق با برنامه اعلام شده توسط دفتر برنامه ریزی تاکید کرد و از مدیران گروه ها خواست که هر گونه تغییر در برنامه و جابجایی کلاس های آموزشی با اطلاع و موافقت دفتر برنامه ریزی صورت گیرد.
دکتر جلالی نیا مسئول دفتر برنامه ریزی ، طی گزارشی نحوه برگزاری کلاس های تئوری از ابتدای نیمسال تحصیلی جاری را ارائه داد.  
در ادامه دکتر ایمانی پور مسئول دفتر توسعه آموزش،  گزارش طرح توسعه ی " طراحی، اجرا و ارزشیابی سیستم جامع ارزشیابی بالینی همراه برای دانشجویان کارشناسی پرستاری" که در دو گروه مراقبت های ویژه و داخلی جراحی اجرا می شود را ارائه داد و مقرر شد بعد از اجرای پایلوت در صورت موفق بودن، پس از تاییدات لازم امکان اجرای آن در سایر برنامه ها مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین به مهلت ارائه آثار در جشنواره مطهری تا 15 آبان اشاره کرد و گفت : اساتید در این جشنواره مشارکت داشته باشند که در این راستا دفتر توسعه آموزش دانشکده برای پاسخ به ابهامات و سوالات اساتید در این خصوص آمادگی لازم را  دارد.
در پایان دکتر شهسواری گزارشی از تعداد دانشجویان جدید الورود در تمام مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در نیمسال اول 1401-1400 ارائه داد و ضمن تاکید بر برگزاری برنامه معارفه توسط گروه های آموزشی برای تمام دانشجویان کارشناسی ارشد  جهت آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی،  پایبندی دانشجویان به انجام به موقع فرآیندهای آموزشی و پژوهشی بخصوص رعایت سنوات را لازم و ضروری دانست.

 
  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 253934
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی